McCann PR a obţinut 2 Silver Award for Excellence la Romanian PR Award. Campaniile premiate au fost "Bookfest. Cărţile au răspunsuri" , categoria "PR pentru marketing" şi campania "Falsoft. Campanie antipiraterie", categoria "Comunicare corporatistă".
Au fost 6 criterii de jurizare: oportunitatea / cercetarea / planificarea / implementarea / evaluarea şi creativitatea. Campaniile au fost selectate din peste 80 de campanii înscrise şi 42 campanii nominalizate.
Echipa McCann PR, campania Bookfest: Imola Zoltan - Managing Partner şi Andreea Leonte - PR Account Director.
Echipa McCann PR, campania Microsoft: Veronica Nicolae- Account Director, Delia Mărgarit- Senior Account Executive şi Liviu Huluţă- Account Manager.
Echipa Microsoft România: Bogdan Tătaru - Marketing Communication Manager, Microsoft România şi Radu Opris - Licensing Manager, Microsoft România.
Campania "Falsoft. Campanie antipiraterie" a câştigat la sfârsitul lunii septembrie şi bronz la categoria "Best Digital Story" în cadrul NewsHound Arwards 2008, Seattle, Statele Unite ale Americii. NewsHound Awards sunt premiile anuale ale Microsoft Corporation şi au loc în cadrul World Wide Communication Summit în Seattle, SUA. Campaniile câştigătoare au fost alese din peste 400 de nominalizări din 70 de ţări.
McCann PR este agenţie afiliată la reţeaua internaţională Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de Public Relations din întreaga lume.