Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, a ajuns la o reţea de 300 de magazine, după ce de la începutul lunii martie a deschis cinci magazine Shop&Go, dar a închis două unităţi în februarie. Astfel, în 7 martie, Mega Image a deschis magazine Shop&Go pe Strada Ion Câmpineanu, Strada Porumbacu, Aleea Buhuşi şi Strada Foişorului. Vineri, 14 martie, retailerul va deschide o nouă unitate pe Bulevardul Camil Ressu, a 300-a reţelei. Suprafeţele magazinelor variază între 80 şi 96 metri pătraţi şi au o gamă de peste 2.000 de produse alimentare.
În luna februarie, Mega Image a închis două magazine de proximitate Shop&Go din zona Fundeni şi zona Moşilor, neprofitabile pentru că se aflau foarte aproape de supermarketuri Mega Image, potrivit reprezentanţilor companiei.
Până la finalul lunii martie, Mega Image urmează să mai deschidă alte două magazine noi.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 300 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (131), AB COOL FOOD (1).
Potrivit unor prezentări ale Delhaize, citate de Mediafax, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut şi cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).
Totodată, un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea Cora, Profi şi Billa.