Din preocuparea de a oferi clienţilor produse de calitate la un preţ accesibil, Mega Image a creat o nouă marcă proprie, MEGA, care include o gamă completă de produse alimentare şi nealimentare, disponibilă în curând în toată reţeaua de magazine din România, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Noua marcă proprie MEGA oferă zi de zi clienţilor o gamă variată de produse alimentare, atât cele de bază (precum lactate şi ouă, fructe şi legume, ingrediente culinare, produse de panificaţie, mezeluri, dulciuri, snacks, apă şi sucuri), cât şi specialităţi (precum preparate din carne, produse din reţete locale sau internaţionale, brânzeturi, deserturi). În total, gama aduce peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, care vor ajunge treptat în toate magazinele şi se va extinde în permanenţă.
Noua marcă proprie include şi peste 110 de produse nealimentare, de la produse de curăţenie, la cosmetice şi îngrijire personală. În acelaşi timp, în cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse şi gamele BIO şi ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare şi nealimentare, pentru a oferi clienţilor opţiuni pentru un stil de viaţă sănătos, echilibrat şi responsabil faţă de natură.
"De când am pornit la drum, acum mai bine de 25 de ani, ne-am dorit ca Mega Image să fie sinonim cu calitatea. Şi nu doar cu calitatea, ci cu calitatea la un preţ corect. Am vrut ca toţi clienţii care cumpără de la noi cu toată încrederea să primească înapoi produse de încredere. Să fie mulţumiţi, încrezători că au făcut o alegere bună.
Astăzi, ducem mai departe această misiune printr-o nouă marcă proprie cu produse cu cel mai bun raport preţ - calitate. Produse inspirate din tot ceea ce am văzut că le place clienţilor noştri şi au nevoie zi de zi. Şi, pentru că sunt produsele noastre, le numim simplu MEGA. Create de noi, inspirate de clienţii noştri," spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce şi sustenabilitate Mega Image.
Potrivit sursei citate, toate produsele MEGA au garanţia calităţii Mega Image şi sunt produse atât la nivel local, cât şi internaţional. În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare şi nealimentare în toate magazinele Mega Image şi Shop&Go.
Numele MEGA a fost inspirat de adresarea clienţilor fideli, în limbajul lor de zi de zi, fiind în acelaşi timp parte din universul de brand definit de elemente moderne, urbane, dar şi prin simplitate, încredere. Design-ul ambalajelor este creat tot într-o notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Mega Image.
Lansarea noii mărci proprii va fi o prioritate strategică pentru Mega Image, astfel compania se va concentra prioritar pe dezvoltarea ei mai departe, iar portofoliul de mărci proprii 365 şi Delhaize va fi redus pentru a face loc şi mai mult integrării noii mărci proprii, MEGA.
În acelaşi timp, MEGA va completa portofoliul de mărci proprii Mega Image, care include branduri de calitate, cu avantaje competitive puternice, precum: Gusturi româneşti, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature's Promise, Taste of Inspirations.