Metro Cash&Carry România a investit 2,5 mil de euro în organizarea celei de a doua ediţii a târgului expoziţional Metro Expo destinat clienţilor profesionişti şi partenerilor companiei, a declarat joi directorul reprezentanţei Metro Group în România Delia Cucu.
Metro Expo se va desfăşura în perioada 23-26 octombrie în Pavilionul central Romexpo din Capitală. Expoziţia se va întinde pe o suprafaţă de circa 15.000 metri pătraţi şi va cuprinde peste 400 de furnizori participanţi, 300 de oferte comerciale şi peste 20 de soluţii propuse de Metro.
"Costurile cu amenajarea spaţiilor expuse şi cu transportul unei părţi a expozanţilor s-au ridicat la 2,5 milioane de euro. Am încercat să selectăm cei mai mari clienţi ai noştri de acest proces ocupându-se directorii magazinelor Metro care au ales şi clienţii cu potenţial de creştere. La prima ediţie am avut în jur de 100.000 de vizitatori şi sperăm ca şi în 2008 să ne situăm la acelaşi nivel şi anul acesta" a declarat Delia Cucu, citată de NewsIn.
Pe lângă furnizorii Metro Cash&Carry România la această expoziţie vor fi prezente şi instituţii financiare precum BRD, BCR, Unicredit, Ţiriac Bank şi alţii care şi-au închiriat propriile lor spaţii.
Metro Cash&Carry este reprezentat în 29 de ţări cu peste 600 de magazine cash&carry. Cu peste 100.000 de angajaţi, la nivel mondial, compania a atins vânzări de 31,7 miliarde euro. Metro Cash&Carry este o divizie de vânzări a Metro Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2007, vânzările Metro Group au atins cifra de 64,3 miliarde euro. Compania numără peste 280.000 de angajaţi şi operează în aproximativ 2.200 de locaţii din 31 de ţări.
Metro Cash&Carry România este o parte integrantă a Metro Cash&Carry Internaţional. Metro Cash&Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. Astăzi, reţeaua de magazine numără 23 de centre de distribuţie: în Bucureşti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni şi Băneasa), în Braşov, Constanţa şi Timişoara câte două centre, şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş şi Arad. Metro Cash&Carry România este implicată activ în implementarea şi dezvoltarea aceluiaşi concept de vânzare şi pe piaţa din Republica Moldova, unde în prezent operează cu trei centre.