Ograda Verde, microfermă ce comercializează online carne de pui, curcan şi produse derivate de la animale hrănite 100% natural, extinde, începând din această lună, livrarea la nivel naţional pentru întreg portofoliul de produse. Microferma înfiinţată în 2012 a acoperit până în prezent zonele Bucureşti - Ilfov, Breaza, Ploieşti şi Braşov, iar odată cu extinderea livrării acoperă toate judeţele ţării. Cifra de afaceri a microfermei Ograda Verde a fost de 250.000 euro în primele 9 luni ale 2021, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, clienţii Ograda Verde au la dispoziţie pentru comanda online atât produsele din portofoliul propriu - carne de pui, curcan şi produse derviate - cât şi cele peste 250 de produse comercializate cu ajutorul partenerilor, producători locali care folosesc ingrediente şi materie primă 100% naturale. Aceastea sunt livrate cu transport frigorific, fiind astfel asigurată prospeţimea produselor indiferent de destinaţie.
Extinderea către livrarea naţională a venit ca urmare a solicitărilor tot mai active din partea clienţilor. Este un pas natural în dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit să-l facem mai devreme, însă a fost nevoie mai întâi de asigurarea infrastructurii, astfel încât să ne menţinem promisiunea de a livra carne proaspătă, în condiţii de siguranţă, a explicat Victor Cămărăşoiu, fondatorul Ograda Verde.
În prezent, coşul mediu cuprinde 7 produse, cu o valoare totală de 340 lei, pe primele locuri în preferinţele de achiziţie fiind produsele din carne de pui, urmate de cele de curcan şi de produsele lactate.
30% dintre clienţii existenţi comandă de cel puţin două ori pe lună, argumentul principal de recurenţă fiind calitatea ireproşabilă a cărnii de pasăre, datorată procesului lent de creştere şi a hranei 100% naturale a acestora. Estimările arată că gradul de recurenţă la nivel naţional se va afla la un nivel similar.
Ograda Verde a încheiat primele 9 luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 250.000 euro, o creştere de 20% faţă de anul precedent. Pentru finalul anului, microferma estimează menţinerea creşterii la 20% faţă de 2020. Principalele motoare care susţin această creştere sunt diversificarea portofoliului de produse şi extinderea ariei de livrare.
Clienţii noştri sunt persoane preocupate de un stil de viaţă sănătos, care preferă achiziţii alimentare din surse sigure. Caracteristicile speciale ale produselor noastre au impact aproape imediat asupra preferinţelor culinare. Odată ce descoperă savoarea şi prospeţimea produselor din Ograda Verde, clienţii le includ în mod frecvent în rutina lor de consum alimentar, de aici şi gradul ridicat de revenire pentru o nouă comandă, a explicat Victor Cămărăşoiu, fondatorul Ograda Verde.
Potrivit estimărilor curente, livrările în ţară vor ajunge să reprezinte peste 40% din total în maximum 2 ani, se arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.10.2021, 17:36)
Peste o luna se listeaza pe Aero... Ce micro ferma cu cifra de afaceri de 250 mii euro? Ce micro ferma isi permite sa livreze in toata tara? Cred ca s-a pierdut notiunea de microferma!!!