MISAVAN, companie românească specializată pe piaţa produselor profesionale de curăţenie, lansează gama de produse Ecolabel, bifând componenta eco-friendly dar şi orientarea către inovaţie şi sustenabilitate, informează un comunicat de presă.
Iniţiativa noii game Ecolabel vine în sprijinul direcţiei de dezvoltare a companiei în zona de produse eco-friendly, produsele incluse în această gamă (degresant, anticalcar, detergent pardoseli, detergent universal pentru suprafeţe, detergent vase, săpun mâini şi solutie de geamuri) fiind destinate atât consumatorilor B2B cât şi utilizatorilor casnici. Produsele comercializate sub această etichetă au un impact redus asupra mediului, garantat, şi verificat independent.
"În contextul actual, direcţia de business a oricărei companii, dar mai ales în domeniul nostru de activitate, trebuie să se axeze foarte mult şi pe componenta de protecţie a mediului. Misavan a decis să-şi concentreze strategia de sustenabilitate pe două direcţii. Astfel, pe langa demersul de reducere a cantităţii de material plastic din ambalajele noastre şi sustinerea cu energie verde, acum am lansat o gamă de produse sub eticheta Ecolabel. Aceste produse sunt certificate de organisme şi laboratoare abilitate, în concordanţă cu standardele europene şi internaţionale actuale", declară Ciprian Otea, director general MISAVAN.
La nivel global, eticheta Ecolabel este rezultatul unui proces exigent şi riguros de clasificare şi recunoaştere a eforturilor unei companii de a proteja mediul înconjurător. Standardele de certificare vizează efectele asupra calităţii aerului, modul de utilizare a energiei şi a apei, gradul de reciclabilitate sau utilizarea resurselor naturale. Certificarea acestor produse evaluează impactul lor asupra mediului pe tot parcursul ciclului de viaţă şi garantează criteriile de compoziţie şi utilizare stabilite de Uniunea Europeană.
Pe de altă parte, investiţiile în dezvoltarea sustenabilă a companiei MISAVAN au culminat anul acesta cu darea in folosinţă a unei centrale de panouri fotovoltaice a cărei capacitate de producţie anuală este estimată la 250 MWh, valoare ce depăşeste consumul propriu.
"Campania noastră de sustenabilitate s-a dezvoltat treptat, iar în perioada următoare producţia de energie electrică produsă cu ajutorul panourilor fotovoltaice va fi mai mare decat cea consumată. Astfel, confirmăm direcţia de dezvoltare a companiei bazată pe reducerea impactului asupra mediului", completează Ciprian Otea, director general MISAVAN.
Anul trecut, MISAVAN a pus în funcţiune un depozit nou în localitatea Miroslava, cu o suprafaţă de 5.000 de metri pătraţi şi o investiţie de aproximativ 7 milioane de euro. Totodată, compania a decis să-şi mute şi sediul în cadrul acestui depozit logistic, nu doar activităţile de depozitare şi distribuţie.