MOCAPP, una dintre platformele pentru Influencer Marketing este disponibilă de astăzi pentru branduri şi agenţii. Platforma deţine peste 600 de creatori, iar unul dintre obiectivele anului 2020 este dublarea numărului acestora, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Platforma a fost lansată în 2017 şi se ocupă cu optimizarea proceselor necesare campaniilor online, de la identificarea celor mai potriviţi creatori de conţinut, până la automatizarea contractelor, analiză de performanţă a campaniilor si rapoarte centralizate.
Florin Grozea, fondatorul MOCAPP a afirmat: "Am ascultat feedback-ul a peste 80 de agenţii şi peste 400 de profesionişti, în aceşti doi ani de testare a platformei, şi am implementat o solutie software care rezolvă cele mai mari provocări din nişa Influencer Marketing. Este prima dată în România când o platformă martech aduce acest nivel de automatizare a campaniilor, iar beneficiile pentru branduri sunt importante: timpii alocaţi pentru documentarea şi selecţia Influencerilor, accesul la audienţe actualizate, imaginea sintetică asupra campaniilor, generarea automată a rapoartelor", conform sursei menţionate.
MOCAPP sprijină companiile care vor să lucreze cu influenceri prin trei mari module. Primul este Research şi Discovery care asigură accesul rapid şi transparent la sute de Influenceri, cu toate statisticile la zi, nişe de conţinut, platforme, audienţe şi onorarii. Al doilea este Implementare şi Colaborare care cuprinde instrumente de comunicare directă între cele două părţi, de verificare şi discuţii pe marginea conţinutului creat pentru campanie, inclusiv timeline general de campanie, prin conversaţii private şi criptate. Ultimul modul se intitulează Raportare şi Analiză. Acesta include rapoarte automate şi analiza rezultatelor campaniilor derulate de către echipele de brand.
Investiţiile în dezvoltarea platformei MOCAPP se ridică la 200.000 de euro până la finalul anului 2020, iar în etapa următoare este vizată utilizarea tehnologiei machine learning în cadrul aplicaţiei disponibile pentru branduri, respectiv lansarea aplicaţiei pentru influenceri, inclusiv în versiune mobilă.
Platforma deţine în baza de date creatori de conţinut din România şi Republica Moldova, iar printre obiectivele pentru anul următor se numără un rulaj de peste 150.000 euro şi dublarea numărului de creatori prezenţi în platformă.
Creatorii au acces gratuit, iar onorariile pentru participarea la campanii de Influencer Marketing ajung în întregime la aceştia.