Mohammad Murad a fost reales preşedinte al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), pentru un al doilea mandat, unul dintre obiective fiind ca federaţia să fie consultată de autorităţile centrale şi cele locale când sunt luate deciziile importante în turism, anunţă organizaţia patronală
Noul mandat la conducere va avea o durată de patru ani, ca şi cel precedent.
Într-un comunicat transmis de FPTR se arată că obiectivele primului mandat au fost reducerea TVA în turism şi introducerea voucherelor de vacanţă, probleme care au fost rezolvate în această perioadă.
Murad va face echipă cu prim-vicepreşedintele executiv Dragoş Răducan şi prim-vicepreşedintele Nicolae Bucovală, sprijiniţi de zece preşedinţi de organizaţii patronale locale şi opt vicepreşedinţi din principalele zone de dezvoltare. În echipa care va coordona activitatea FPTR au fost cooptaţi ca vicepreşedinţi doi foşti preşedinţi ai Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România, respectiv Lucia Morariu şi Gheorghe Fodoreanu.
Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc reuneşte 10 organizaţii patronale şi 85 de mari societăţi de turism, care cumulează o cifră de afaceri de peste două miliarde de euro şi au angajaţi peste 34.000 de persoane.