Anul 2010 s-a încheiat cu rezultate excepţionale pentru dealerul BMW Motor AG Piteşti, acesta înregistrând o creştere de peste 100% a vânzărilor de autoturisme noi, cu 215 unităţi livrate. Cifra de afaceri a crescut cu 70% faţă de anul 2009, depăşind 50 milioane RON, arată un comunicat remis redacţiei.
Activând pe o piaţă în scădere cu 18% faţă de anul anterior, Motor AG îşi menţine pozitia de cel mai putenic centru auto premium din provincie, luând în calcul şi dealerii la nivel naţional ai competitorilor direcţi Audi şi Mercedes.
Pe plan local Motor AG şi-a intărit cota de piaţă, însumând 71% din vânzările auto premium din judeţul Argeş, conform datelor oficiale APIA.
"BMW este cel mai mare producător premium la nivel mondial. Ţinta companiei este de a fi numărul 1 în fiecare piaţă în care activează. Desigur că acest lucru se aplică şi în cazul României. În 2010 am reuşit şi avem convingerea că acest lucru se va repeta şi în 2011", declară Adrian Prodănel, director general Motor AG.