Reprezentanţii MTH Digital sunt de părere că într-o piaţă asaltată de concurenţă, dependentă de cele mai noi şi mai strălucitoare trenduri, calitatea produselor şi a serviciilor este cea mai bună carte de vizită pentru orice companie, iar rezultatele anului 2023 sunt dovada acestui deziderat: 1,3 milioane EUR şi o creştere a cifrei de afaceri cu 15% faţă de anul anterior, conform unui comunicat de presă al agenţiei.
"Ne-am propus la începutul lui 2023 să ne concentrăm pe creşterea calităţii serviciilor oferite către clienţi. Şi putem spune încrezători că am îndeplinit acest obiectiv care a condus la rezultate bune pentru clienţii noştri şi la profitabilitatea companiei. Acelaşi lucru ni-l propunem şi pentru anul acesta când ţintim în continuare către creşterea calităţii serviciilor noastre. Fiind o agenţie de digital marketing full-service, acest lucru înseamnă crearea de conţinut cât mai creativ pentru reţelele de social media, de mesaje consistente care să reflecte vocea brandului în zona de email marketing şi bineînţeles de îmbunătăţirea performanţelor campaniilor de digital printr-o analiză atentă şi incorporarea de instrumente noi." a declarat Raluca Radu, CEO & Founder MTH Digital
Rezultatele bune apar atunci când continui să alegi lucrurile care funcţionează extrem de bine. Pentru 2024, MTH Digital îşi propune să se focuseze în continuare pe creşterea calităţii serviciilor, astfel îşi va concentra eforturile în îmbunătăţirea proceselor interne şi creşterea echipei. De asemenea, agenţia îşi propune să optimizeze procesele interne cu ajutorul automatizărilor şi integării inteligenţei artificiale.
"Cel mai mare atu în orice strategie de marketing este abordarea holistică, deoarece luăm în calcul întregul drum al utilizatorului, de la prima vizită până la decizia de achiziţie. În plus, incorporarea tot mai mare a mecanismelor de tip AI în campaniile de digital marketing a început deja să influenţeze targetarea şi optimizarea campaniilor, ceea ce a dus la un necesar mai mare de testare şi la întârzierea rezultatelor, deci la costuri mai mari pe conversie. Aici am observat că este foarte important ca în mixul de digital marketing să existe şi campanii cu focus pe atragerea de public nou către brand." a declarat Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital