Murfatlar şi-a propus să realizeze o cifră de afaceri de 42 de milioane de euro în 2007, cu 17 % mai mare faţă de anul trecut, a declarat, joi, pentru NewsIn, directorul de marketing Murfatlar, Radu Morar.
\"Pentru acest an ne-am propus o cifră de afaceri cu 17 % mai mare faţă de anul trecut. Este o cifră ambiţioasă, însă proiectele pe care le avem au început foarte bine şi suntem încrezători. Avem şi două campanii de produs, pentru Lacrima lui Ovidiu şi Babanu\", a declarat Radu Morar.
Acesta a precizat că vânzările Murfatlar au înregistrat o creştere cu aproximativ 10 % în primele trei luni faţă de perioada similară a anului trecut.
\"În primele trei luni ale lui 2007 am înregistrat vânzări de peste opt milioane de euro, iar creşterea cu 10 % faţă de anul trecut s-a datorat şi faptului că am vândut mai multe produse scumpe\", a spus Morar.
În ceea ce priveşte vânzările din perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte, Morar a menţionat că pentru toate brandurile Murfatlar s-au înregistrat creşteri cu 16 % faţă de perioada similiară din 2006.
\"Faţă de media lunară, în perioada Paştelui vânzările cresc între 20 % şi 50 %, în funcţie de produs. Mai exact vinurile roşii au o creştere de 50 %, cele mai căutate fiind Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot, dar şi vinul Lacrima lui Ovidiu. Paştele reprezintă un moment important de consum pentru piaţa vinului, însă perioada de toamnă-iarnă este cea care arată evoluţia pieţei dintr-un anumit an\", a explicat Radu Morar.
Din 2003 până în prezent, Murfatlar a investit peste 12 milioane de euro în tehnologie şi cinci milioane de euro pentru publicitate.
\"Investiţiile s-au concentrat în două direcţii majore, replantări şi tehnologie, astfel încât să asigurăm o calitate constată în fiecare an\", a declarat Radu Morar.
În 2007, Murfatlar va achiziţiona o nouă linie de îmbuteliere, astfel încît capacitate de producţie va creşte de la 100.000 de sticle la 150.000 de sticle pe zi. De asemenea, compania se aşteaptă la o creştere cu 40 % a vânzărilor, în 2007.