Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare şi produse pentru amenajarea casei, a raportat vânzări în valoare de circa 8 milioane de lei în trimestrul al treilea al anului, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2022, se arată într-un comunicat al Neakaisa, remis redacţiei. Evoluţia a fost în mare parte determinată de inaugurarea primului showroom, care a generat un plus de 10% al vânzărilor totale, conform sursei menţionate.
Showroom-ul Neakaisa.ro a fost deschis pe 19 mai, într-o vilă monument istoric de pe Strada Atelierului, numărul 20, sectorul 1 din Bucureşti, transmite compania. Cu o suprafaţă totală de 250 de metri pătraţi, acesta este dispus pe două etaje şi reprezintă o componentă esenţială a strategiei de afaceri a Neakaisa.ro, ce îşi propune să funcţioneze într-un sistem omnichannel, pentru a fi mai aproape de nevoile şi preferinţele tuturor clienţilor, se mai arată în comunicat.
De la deschidere până în prezent, spaţiul fizic inaugurat de Neakaisa.ro a înregistrat o creştere constantă a traficului, ajungând la o medie de 5-7 vizitatori pe zi, iar rata de conversie a vizitelor din showroom în achiziţii din magazinul online s-a îmbunătăţit constant, depăşind procentul de 50%, menţionează sursa precizată.
Totodată, reprezentanţii Neakaisa.ro au remarcat în rândul vizitatorilor din showroom o preferinţă mai ridicată pentru produse medium-high, transmite compania.
În ceea ce priveşte evoluţia nişei locale online de home & deco, aceasta a raportat o creştere de câteva procente în trimestrul al treilea, fapt reflectat şi în vânzările Neakaisa.ro, relatează sursa indicată.
Potrivit comunicatului, "E-commerce-ul a înregistrat o creştere în trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022. Totuşi, ceea ce a avut un impact major asupra creşterii vânzărilor noastre a fost sinergia dintre prezenţa fizică a brandului prin showroom şi cea din online, mai exact experienţa omnichannel pe care am oferit-o clienţilor noştri în ultimele luni. Privind către anul viitor, dar şi în perspectivă, pe termen de 3-5 ani, avem încredere că showroom-ul va continua să joace un rol esenţial în strategia Neakaisa.ro. Ne propunem să menţinem şi chiar să mărim procentul de 10% generat de acesta în cifra de afaceri. Avem o perspectivă solidă de creştere în viitor şi suntem hotărâţi să oferim o experienţă de cumpărare excelentă", a declarat Laura Sardescu, Co-fondator Neakaisa.ro.
De asemenea, compania va participa la Black Friday, fiind prima ediţie în care va avea şi o prezenţă fizică, completându-şi, în acest fel, ofertele din online, arată datele comunicatului. Astfel, locaţia de pe Strada Atelierului nr 20, sectorul 1 din Bucureşti, va fi deschisă cu program prelungit pentru clienţi pe tot parcursul campaniei 10-12 noiembrie, inclusiv pe 10 noiembrie, când se va da startul reducerilor de preţ, conform sursei citate.
Showroom-ul Neakaisa.ro este format din 11 camere amenajate de 11 designeri diferiţi, fiind conceput ca un loc pentru inspiraţie, fără vânzare on site, unde sunt expuse mai multe tipuri de amenajări ale băii şi o varietate de produse, de la obiecte sanitare, pardoseli, tapet, riflaje până la obiecte de design. În plus, în cadrul acestuia se oferă consultanţă şi discount-uri pe praguri valorice, informează sursa menţionată.