Nespresso România oferă cafele, abonamente de cafea şi espressoare, sesiuni de masterclass şi acompaniază cu mândrie experienţe de fine dining create de partenerii strategici, se arată într-un comunicat al Nespresso, remis redacţiei. Toate aceste lucruri se desfăşoară cu atenţie şi grijă pentru mediul înconjurător, cu o amprentă de carbon neutră şi cu accelerarea planurilor de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate, recondiţionând espressoarele utilizate, se mai arată în comunicat.
Nespresso este cunoscut şi datorită modelului său unic de business direct către consumator, fiind una dintre puţinele cafele, dacă nu chiar singura, care se distribuie prin intermediul propriei reţele de magazine si pe propriile canale de ecommerce: website şi aplicaţie, conform sursei citate.
Ajungem mai aproape de consumatori prin experienţe desăvârşite, transmit cei de la Nespresso în comunicat:
Anul 2023 a venit cu 2 lansări importante, atât în gama pentru consum acasă, cât şi în gama Profesională. Pentru sistemele Vertuo şi Original, Nespresso tocmai a lansat pe piaţa locală sortimente din gama Reviving Origins. Iubitorii de cafea pot degusta cafelele unice din Cuba, Columbia şi Uganda începând cu această lună. Prin programul Reviving Origins, Nespresso rescrie povestea unor cafele deosebite din zone afectate de schimbări climatice sau sociale. Pentru gama Profesională, brandul a lansat în acest an gama Exclusive Selection. Sortimentele Exclusive Selection provin din terroir-uri necunoscute sau neexplorate din Nepal sau Galapagos, oferind o experienţă memorabilă şi o oportunitate unică de a spune poveşti despre metode foarte inedite de a culege şi procesa planta de cafea, conform sursei citate.
"În primul rând, am creat abonamente de cafea sau de espressoare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor membrilor noştri: comenzi lunare automate, credit pentru produsele preferate - capsule, accesorii si espressoare, livrare gratuită şi beneficii pentru senioritate. Consumatorii au nevoie de rapiditate, îşi doresc beneficii extra şi recunoaşterea loialităţii. O altă modalitate prin care completăm experienţa memorabilă Nespresso este prin lansarea sesiunilor de Masterclass ţinute de Coffee Ambassador Nespresso pentru membri, clienţi şi parteneri. Am început această iniţiativă în acest an şi am ţinut deja peste 10 sesiuni despre arta cafelei şi unicitatea sortimentelor noastre. Iar o altă modalitate prin care creăm momente cu adevărat unice şi speciale este prin experienţe fine dining. Cafeaua Nespresso este integrată în aceste experienţe culinare de lux, prin pairing cu preparate extraordinare sau integrată în reţete unice create de Chefi de top, dezvăluind note şi profiluri aromatice memorabile", a menţionat Ana-Maria Doxan, aşa cum se arată în comunicat.
Nespresso a lansat de curând raportul de sustenabilitate - The Positive Cup. În 2022 Nespresso şi-a îndeplinit angajamentul comunicat în septembrie 2020 ca fiecare ceaşcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră, iar în prezent, compania lucrează la îndeplinirea obiectivului Net Zero. Paşii urmaţi de Nespresso pentru atingerea obiectivului Net Zero sunt agricultura regenerativă, plantarea de 32 de milioane de arbori în perioada 2021-2030, inovaţii în produse şi sisteme, precum şi optimizarea energiei şi logisticii, mai transmite sursa precizată.
Circularitatea are un rol esenţial în strategia de sustenabilitate a companiei, iar pe lângă implementarea unei infrastructuri locale proprii de colectare şi reciclare a capsulelor utilizate, compania a lansat în 2022 şi progamul RELOVE, prin care recondiţionează espressoare utilizate. Astfel, brandul vine în completarea eforturilor de circularitate a capsulelor, cu soluţii pentru reutilizarea espressoarelor. De la lansarea programului RELOVE, în februarie 2022, aproximativ 300 de espressoare au fost recondiţionate, găsindu-şi noi utilizatori prin această iniţiativă, informează Nespresso.
"Recondiţionând espressoarele şi prelungindu-le astfel durata de viaţă, reducem producţia de plastic şi alte materii prime, precum şi emisiile de CO2, deoarece acestea sunt recondiţionate la un service local. Toate espressoarele sunt aduse la stadiul de conformitate funcţional şi estetic, pentru a oferi aceeaşi experienţă de consum şi calitate inegalabilă a cafelei Nespresso", povesteşte Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso Roamania, potrivit comunicatului Nespresso.