Lansat în prima jumătate a anului 2004, Nestea a cîştigat preferinţele consumatorilor, reuşînd să devină ice tea-ul numărul unu pe piaţa românească.
Potrivit comunicatului Asociaţiei Naţionale a Băuturilor Răcoritoare din România (ANBR) în anul 2004 consumul total de ice tea s-a situat pe un trend ascendent, ajungînd la sfîrşitul anului 2004 la un volum de peste 13 milioane de litri.
Combinaţia de extract natural de ceai şi suc delicios de fructe, gustul fin, senzaţia de răcoare şi prospeţime oferită, precum şi ingredientele fără conservanţi au făcut din Nestea opţiunea numărul unu pentru cei care apreciază simplitatea, prospeţimea, bucuria de a fi conectat la plăcerile simple ale vieţii.
Prin lansarea Nestea, Coca-Cola România şi-a făcut intrarea în 2004 într-o nouă categorie - ice tea, lărgindu-şi astfel oferta către consumatorii români. Nestea ice tea este disponibil pe românească în două variante: Piersică şi Lămîie. Nes-tea se comercializează pe piaţa românească în ambalaje de 0,25 L RGB şi 0,5 L PET.
Lansat sub sloganul "Plăceri răcoritoare", Nestea a fost comunicat prin intermediul unui spot TV care a cîştigat în scurt timp simpatia consumatorilor, afişe, materiale la punctele de vînzare, activităţi de sampling, precum şi o campanie de panotaj exterior.
Nestea este rezultatul parteneriatului dintre The Coca-Cola Company şi Nestle. Acest parteneriat a luat fiinţă în anul 1991 şi a fost redefinit în 2001 sub titulatura Beverage Partners Worldwide (BPW).