NESCAFÉ este un brand iubit, cu peste 6.000 de ceşti de cafea consumate în fiecare secundă în întreaga lume. În industria cafelei, una dintre sursele-cheie de creştere rămâne inovaţia, deoarece piaţa de cafea este o piaţă matură în regiune. În prezent, una dintre tendinţele cele mai populare vizibile în industria cafelei este tema prăjirii cafelei, care a început în special odată cu extinderea cafenelelor. Studiile calitative disponibile indică faptul că în general, consumatorii de cafea asociază direct prăjirea cafelei cu autenticitatea şi calitatea gustului pentru orice tip de cafea, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, cafeaua solubilă din noul NESCAFÉ 3in1 Black Roast este realizată din boabe de cafea Robusta, care, prin intermediul unei tehnologii dedicate, sunt prăjite mai mult timp. O prăjire mai îndelungată aduce un gust şi o aromă mai puternice de cafea, eliberând întreaga aromă a boabei de cafea. Ulterior, cafeaua solubilă este integrată cu zahăr şi lapte praf degresat pentru a crea un produs de tip 3in1. Reţeta NESCAFÉ 3in1 Black Roast, dezvoltată în special pentru pieţele din regiunea Europei de Sud-Est, aduce împreună două gusturi opuse: intensitatea prăjirii cafelei şi textura cremoasă a laptelui.
"Produsul NESCAFÉ 3in1 Black Roast este deja lansat în regiunea Europei de Sud-Est. NESCAFÉ este brandul lider în piaţa totală de cafea instant, în ceea ce priveşte penetrarea în gospodăriile din România1. Mai mult, NESCAFÉ 3in1 este brandul cu cea mai mare contribuţie la creşterea penetrării întregii categorii de mixuri de cafea de tip non-foaming în gospodăriile din România, în 2023 faţă de anul precedent2. Având în vedere expertiza noastră deja dovedită în piaţa de cafea, ne propunem să stimulăm în continuare creşterea categoriei cu noul NESCAFÉ 3in1 Black Roast, prin recrutarea tinerilor", declară Ramona Hărătău, Mixes Business Lead South Eastern Europe, Nestle România.
NESCAFÉ 3in1 Black Roast îşi propune să iasă în evidenţă la raft prin ambalajul său alb şi negru într-o categorie tradiţional codificată pe culori. Consumatorii de produse 3in1 asociază în mod tradiţional culorile roşu şi verde ale ambalajului cu variantele respective 3in1 Original şi Strong cu care sunt familiarizaţi. Conceptul produsului se reflectă în comunicare, care îşi propune să ajungă la şi să se conecteze cu generaţia mai tânără. Contrastul dintre aroma intensă şi bogată a cafelei, a laptelui şi a zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea deveni o combinaţie preferată pentru consumatorii din întreaga regiune. Consumatorii se pot bucura de gust, iar produsul va fi evidenţiat printr-o campanie amplă 360 de grade, care combină diferite canale de comunicare, cum ar fi televiziunea, mediul digital şi magazinele.
1. haida-de
(mesaj trimis de ian în data de 01.04.2024, 14:47)
aia nu-i cafea, 3-in-1. otrava la plic. poate in europa de sudest. nescafe espresso original e ok. daca nu ai expresor