Nestle lansează noua gamă de cafea NESCAFÉ Barista Style

D.R.
Companii / 19 iulie 2023

Nestle lansează noua gamă de cafea NESCAFÉ Barista Style

Nestle lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama NESCAFÉ Barista Style, informează un comunicat de presă, remis astăzi.

Iubitorii NESCAFÉ din România vor avea de acum posibilitatea de a se bucura de patru arome diferite ale cafelei preferate oriunde, oricând, rece ca gheaţa, perfecte pentru zilele toride de vară.

Nestle pune la dispoziţia consumatorilor săi, pe lângă reţetele clasice, noi variante în gama NESCAFÉ Barista Style Ready to Drink: Cappuccino, Latte, Latte Caramel şi Americano. Fiecare produs are un gust delicios şi echilibrat, fiind creat din boabe de cafea de calitate atent alese şi, în funcţie de variantă, lapte şi combinaţii de arome.

Aceste noi reţete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor şi pe baza expertizei Nestle în cafea. Noile reţete NESCAFÉ Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii NESCAFÉ în segmentul Ready to Drink şi oferă o experienţă răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go.

"NESCAFÉ Barista Style introduce noua platformă creativă şi strategică a brandului NESCAFÉ, "Make your world", care îi ajută pe iubitorii de cafea din întreaga lume să-şi găsească inspiraţia şi energia pentru a deveni ei înşişi schimbarea pe care o doresc în lume. Produsele Ready to Drink NESCAFÉ vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern şi atrăgător care te îmbie să descoperi şi să încerci diverse gusturi şi arome ale cafelelor din noua gamă", spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe, Nestle.

Segmentul Ready to Drink cunoaşte cea mai rapidă creştere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creştere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022) . Mai mult, în România, acest segment este la acelaşi nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potenţialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerţul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%.

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceştia o consumă pentru plăcerea gustului şi în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei.

Observăm o schimbare de consum în categoria Ready To Drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziţie de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua Ready to Drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese.

Consumatorul obişnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome şi gusturi în categoria de cafea sau specialităţi de cafea, este tânăr, ambiţios şi deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotaţie socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb