Nestle lansează pralinele de ciocolată After Eight într-o nouă cutie de colecţie, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, cutia the praline After Eight The Collection - o selecţie de ciocolată premium, cuprinzând cinci sortimente delicioase:
• Ciocolată neagră cu mentă şi fondant cu aromă de portocale - fondant cu aromă de portocală netedă şi mentă, acoperit într-un strat bogat de ciocolată neagră.
• Ciocolată neagră şi mentă - o pralină în straturi de ciocolată neagră bogată şi interior de mentă moale.
• Dark Peppermint Crisp - ciocolată neagră bogată îmbogăţită cu perle crocante de zahăr.
• Fondant de ciocolată neagră cu mentă- fondant de mentă netedă acoperit cu ciocolată neagră bogată.
• Trufe de mentă cu lapte - un o pralină cu interior de mentă moale şi ciocolată cu lapte.
Ambalate într-o cutie de cadouri, After Eight The Collection poate fi un cadou excelent pentru sărbători, petreceri, pentru cină, sau pentru a încânta familia şi prietenii în orice moment. Cutia de praline After Eight The Collection a fost lansată în magazine la nivel naţional începând cu luna septembrie.
Andreea State, Group Brand Manager Nestle Confectionery, spune: "Pralinele de ciocolată cu mentă After Eight aduc o perspectivă fresh momentelor împreuna cu prietenii sau familia. Cu un gust neconvenţional revigorează simţurile şi inspiră celebrarea momentelor speciale de sărbători. Suntem încântaţi să putem aduce pe piaţă noua cutie de praline After Eight The Collection în acest an. Reacţia consumatorilor la noul concept de produs After Eight a fost incredibilă, aşa că suntem încrezători că va fi un mare succes pentru iubitorii de ciocolată cu mentă de pretutindeni! Cu cinci sortimente delicioase, cu ciocolată neagră şi cu lapte, există ceva pentru toate gusturile în această colectie de praline".
În România, aproape 50% dintre consumatorii români cu vârste între 14-74 de ani savurează praline cel puţin 1 dată pe an, iar 11% dintre ei săptămânal. Brandul After Eight a fost lansat în România în anul 2010 şi în ultimii ani s-a observat o creştere a interesului consumatorilor români pentru acest tip de ciocolată cu mentă, care este apreciat de 39% dintre bărbaţi şi 61% dintre femei.
Lansată în 1962 în Marea Britanie, After Eight este fabricată cu cacao durabilă certificată 100%, provenită din Planul Nestle Cocoa în colaborare cu Rainforest Alliance. After Eight foloseşte ulei de mentă 100% natural şi nu conţine coloranţi artificiali, arome şi conservanţi. After Eight este acum vândut în ţări din întreaga lume şi este deosebit de popular în Franţa, Germania şi Spania. After Eight este recunoscut ca fiind cel mai important brand de ciocolată cu mentă din Marea Britanie, cunoscut pentru gustul său rafinat şi calitatea premium. Tabletele subţiri de ciocolată cu mentă delicioase sunt cunoscute pentru aducerea familiilor şi prietenilor împreună în timpul ocaziilor cheie, cum ar fi de Crăciun, se mai arată în comunicat.