Gigantul alimentar elveţian Nestle SA îşi consolidează activitatea de pe segmentul nutriţiei medicale, cumpărând brandul Zenpep de la compania irlandeză Allergan Plc, anunţă Reuters, menţionând că Zenpep este un produs destinat persoanelor cu probleme la pancreas.
Termenii financiari ai tranzacţiei nu au fost dezvăluiţi.
Produsul Zenpep, destinat persoanelor care suferă de insuficienţă pancreatică exocrină, a avut vânzări de 237 de milioane de dolari în 2018.
"Această tranzacţie este o oportunitate semnificativă pentru afacerea noastră din Statele Unite, unde vom adăuga un brand complementar gamei noastre existente de produse nutriţionale care susţin ingestia, digestia şi absorbţia alimentelor", a declarat Greg Behar, şeful diviziei Nestle Health Science din cadrul companiei elveţiene. Acesta a menţionat: "Achiziţia Zenpep este o decizie strategică, menită să ne consolideze portofoliul de nutriţie medicală, aflat în creştere".
Amintim că, luna aceasta, Nestle a anunţat investiţii de până la 2 miliarde franci elveţieni pentru stimularea trecerii la plastic reciclat în ambalajele destinate industriei alimentare şi pentru accelerarea dezvoltării de soluţii inovatoa-re şi sustenabile pentru ambalaje.