NETOPIA Payments, procesator de plăţi electronice din România, a raportat în primul trimestru al anului 2023, tranzacţii în valoare de peste 350 milioane euro prin intermediul tuturor metodelor de plată disponibile, inclusiv mobil, desktop şi tabletă, informează un comunicat remis redacţiei. În plus, tranzacţiile online procesate au crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar valoarea medie a unei tranzacţii a fost de 265 lei.
Potrivit comunicatului, NETOPIA Payments a atras un număr de parteneri noi în primele trei luni ale anului curent şi a reuşit să îşi mărească portofoliul de comercianţi cu 30%. Domeniile din care provin comercianţii înregistraţi în prima parte a anului sunt diverse, inclusiv transport, fashion, IT&C şi electrocasnice. Această creştere, spun reprezentanţii NETOPIA Payments, este atribuită investiţiilor făcute în tehnologie şi în infrastructura de plăţi online pentru a satisface nevoile clienţilor din sectoare diferite.
În ceea ce priveşte platformele de e-commerce folosite de comercianţi în primul trimestru, topul rămâne neschimbat comparativ cu anul trecut. WooCommerce, modulul de e-commerce al Wordpress, conduce cu aproape 50%, urmat de platformele custom cu aproape 15%, iar Shopify ocupă locul trei cu aproximativ 9%. NETOPIA Payments are peste 30 de integrări cu diverse platforme, locale şi internaţionale, pentru a oferi comercianţilor o modalitate sigură şi uşoară de a accepta plăţi online pentru produsele şi serviciile lor, precizează comunicatul.
Compania a remarcat preferinţa românilor din ultimii ani de a face achiziţii prin intermediul dispozitivelor mobile şi se concentrează să ofere o experienţă cât mai bună utilizatorilor finali. De altfel, în primul trimestru din 2023, peste 66% dintre români au folosit smartphone-ul pentru a face cumpărături.
"Încă din 2017 am observat că smartphone-ul devine din ce în ce mai important pentru români în ceea ce priveşte cumpărăturile online. De aceea, una dintre misiunile noastre este de a oferi, constant, cea mai bună experienţă de plată pentru utilizatori. Pentru a putea îndeplini această misiune, NETOPIA Payments a investit, de-a lungul anilor, în multiple servicii şi funcţionalităţi, menite să facă procesul de plată cât mai simplu şi intuitiv posibil. De asemenea, lucrăm în permanenţă la dezvoltarea şi implementarea mai multor trenduri de UI şi UX, astfel încât să oferim utilizatorilor finali o experienţă de plată cât mai uşoară şi accesibilă", a declarat Horia Grozea, Sales & Business Development Director, NETOPIA Payments.
NETOPIA Payments pune siguranţa înaintea oricărui alt aspect atunci când vine vorba despre procesarea plăţilor online. Pentru a asigura securitatea tranzacţiilor, compania utilizează multiple metode, cum ar fi criptarea datelor, prevenţia împotriva fraudei prin ultimele tehnologii disponibile şi autentificarea în doi factori, arată sursa.
"Ne-am axat foarte mult pe tehnologie pentru a îmbunătăţi experienţa de plată a clienţilor şi comercianţilor. Am dezvoltat o gamă largă de soluţii de plată, portofele digitale şi avem integrări directe cu cele mai folosite platforme de e-commerce din România. Iar pentru a ne asigura că tranzacţiile online sunt sigure şi protejate împotriva fraudelor am investit în soluţii de securitate de ultimă generaţie, cum ar fi criptarea şi 3D secure. În plus, am dezvoltat şi o gamă de instrumente de raportare şi analiză pentru a permite comercianţilor să urmărească şi să monitorizeze tranzacţiile în timp real, astfel încât să îşi poată optimiza procesul de plată şi să îmbunătăţească rata de conversie", subliniază Horia Grozea.
Pentru anul 2023, obiectivele de business ale companiei includ consolidarea poziţiei de lider pe piaţa de procesare a plăţilor în e-commerce, prin investiţii continue în tehnologie pentru a dezvolta cele mai avansate soluţii de plată. Totodată, compania îşi propune să ofere servicii adăugate care să contribuie la maximizarea profiturilor comercianţilor şi să răspundă cât mai bine nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.