Cu o masă mai redusă, un centru de greutate mai coborât, având ampatamentul mai scurt şi ecartamentul mai lat, noul 370Z Roadster este şi mai agil decât predecesorul său. 370Z Roadster este mai uşor cu 97 kg decât 350Z Roadster şi cu doar 28 kg mai greu decât 370Z Coupe. Rigiditatea torsională anterioară a crescut cu 40%, iar cea posterioară cu 45%, informează un comunicat remis redacţiei.
Transmisia automată cu 7 rapoarte permite şi schimbarea secvenţială a treptelor, acţionând fie maneta schimbătorului, fie padelele de la volan. Sistemul DRM (Downshift Rev Matching) acţionează acceleraţia la retrogradare pentru a asigura schimbări impecabile ale treptelor de viteză. Preţul este de 46.190 euro pentru versiunea cu transmisie manuală şi de 48.690 euro pentru versiunea cu transmisie automată, iar dotarea standard include toate echipamentele de siguranţă, confort şi lux.