Noua campanie "Ogilvy & Mather" pentru ciocolata Poiana

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 2 septembrie 2008

"Ogilvy& Mather" semnează noua campanie de imagine a mărcii locale de ciocolată Poiana, care aduce un suflu proaspăt şi optimist liderului de brand şi de piaţă din portofoliul "Kraft România". Campania va fi amplu susţinută la nivel naţional, pe TV, în outdoor şi presă.

De câteva zile, pe principalele posturi de televiziune poate fi vizionat cel mai recent spot Poiana, dezvoltat de agenţia "Ogilvy& Mather" - partenerul de comunicare al companiei Kraft România pentru mărcile de ciocolată pe care aceasta le deţine.

"Poiana renaşte într-o combinaţie unică de diafan şi bună dispoziţie, acum într-o formă minunată, de poveste. Noua Poiana s-a pus pe înveselit lumea cu fluturi zglobii de ciocolată, cu trei fete, un câine, răsaduri de lalele şi un serviciu dungat de ceai.

Poiana promite că pe faţa ta va flutura un zâmbet la fiecare pătrăţel. Martore sunt fetele din spot, care după nenumărate duble începute invariabil de către apriga regizoare israeliană cu un tunator "Girls, butterflies, now!", într-un târziu chiar au început să fugărească nevinovate şi iluzorii lepidoptere prin platou", povesteşte Adrian Poenaru,Group Creative Director Ogilvy& Mather.

Este un proiect pe care atât clientul, cât şi agenţia îl aşteptau şi pregăteau de mult, şi se pare că efortul şi răbdarea au fost răsplătite de calitatea rezultatului. Avem de-a face cu un spot pur şi simplu frumos şi jucăuş, cu o animaţie "delicioasă" pe o melodie la fel de "dulce" ("Sweets for My Sweet" interpretată de CJ Lewis) şi care te face să baţi involuntar tactul.

Noul slogan "Poiana minunată" exprimă cu concizie ideea brandului, care promite că o pătrăţică de ciocolată te face sa vezi partea frumoasă a lucrurilor, minunăţiile din lumea şi întâmplările aparent banale care ne înconjoară....sau, cum s-ar spune, "viaţa în roz".

"Noua imagine Poiana - mai modernă, mai veselă şi mai relevantă pentru publicul ţintă - marchează trecerea într-o etapă superioară de evoluţie a mărcii şi reprezintă un fel de corolar al ultimului an, care a fost foarte efervescent pentru brandul Poiana din punctul de vedere al activităţii de marketing şi subsecvent al celei de comunicare. Astfel, din toamna trecută până acum, Poiana şi-a extins portofoliul, adăugându-i (în ordinea cronologică a lansării) sub-brandul de batoane Poiana Delicii, o extensie de brand - prajitură Poiana Dulce şi două noi sortimente de tablete (Poiana Amăruie cu Cremă de Lămâie şi Poiana Albă cu Musli), fiecare dintre aceste iniţiative beneficiind de câte o amplă campanie de comunicare la lansare", spune Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy& Mather.

Campania de comunicare a demarat cu un spot TV difuzat la nivel naţional pe majoritatea staţiilor, urmând a fi completată de o campanie de outdoor şi presă (reviste). De asemenea, noua imagine este translatată şi în materialele de promovare de la punctul de vânzare, dezvoltate în aceeaşi cheie vizuală ca mesajul din ATL.

Din partea Ogilvy& Mather, la realizarea acestei campanii au lucrat "creativii" Adrian Poenaru (Group Creative Director) şi Radu Zaharescu (Senior Art Director), Oana Boghici şi Dan Draghicescu (AV Producers), sub supervizarea lui Albert Nica (Executive Creative Director), alături de echipa de client service formată din Nicoleta Ghinea (Account Manager), Alina Chiriac (Account Executive) şi Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Adrian Cernăuţan - Brand Manager Poiana, Daniela Bunica - Assistant Brand Manager Poiana şi Cristina Moşteanu şi Carmen Wieck - Marketing Manager Confectionary.

Casa de producţie care s-a ocupat de filmarea şi post-producţia spotului este AbisStudio, echipa fiind condusă de Adrian Dumitrescu, Adriana Ionica şi Gabi Antal.

De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Starcom.

Ogilvy&Mather se află în topul celor mai importante agenţii de publicitate full service din România, fiind prezentă pe piaţă încă de la începuturile acesteia, din 1994. În prezent, agenţia oferă soluţii de comunicare integrată, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care stă la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. Portofoliul de clienţi cuprinde mărci naţionale şi multinaţionale, cum sunt Kraft Foods România (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann"s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Orion, WWF, GSK. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care aparţine WPP, în România fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alături de celelalte agenţii specializate ale acestuia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb