"Leo Burnett" a realizat şi a doua campanie pentru asigurările RCA oferite de "Astra Asigurări". Această campanie se adresează celor care şi-au încheiat asigurarea obligatorie doar pentru primele 6 luni ale anului şi care trebuie să-şi reînnoiască această asigurare.
Conceptul şi abordarea strategică le-au continuat pe cele anterioare, execuţia fiind una nouă - suprinzătoare şi dinamică. Şi în cadrul acestei campanii se vor extrage numerele maşinilor asigurate, urmînd ca proprietarii să primească premiile.
În execuţie s-a dramatizat efortul proprietarilor de maşini de a-şi atrage norocul asupra numerelor de la maşină pentru a cîştiga cu orice preţ. De această dată, un coşar este urmărit, prins şi legat de numărul de la maşină - proprietarul asigurîndu-se astfel că norocul nu o să-l părăsească pe parcursul campaniei.
În campania de vară la premiile care se acordă conform mecanismului anterior (premii zilnice şi marele premiu), se mai adaugă şi premiile care sînt acordate pe loc, prin tragere la sorţi, în momentul încheierii asigurării.