Odată cu numirea Alinei Stanciu în funcţia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agenţia anunţă o echipă nouă formată din consultanţi cu experienţă în comunicare şi relaţii publice şi un nou portofoliu de servicii.
Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România, spune că
Noua echipă Ogilvy Public Relations în România este formată din:
În perioada 2005 - 2006 Alina Stanciu a format şi condus departamentul de PR al agenţiei Grey Worldwide România, agenţie de publicitate parte a unei reţele internaţionale, unde a gestionat conturi precum Romtelecom, Fundaţia
În perioada anterioară, Alina a condus departamentul de PR al agenţiei Tempo Advertising, unde a coordonat activitatea echipei de PR, fiind activ implicată în managementul conturilor Tuborg, Carlsberg, Skol / United
Absolventă a Facultăţii de Litere, având un master în relaţii internaţionale în cadrul SNSPA, Alina Stanciu conduce echipa de specialişti în relaţii publice şi comunicare a agenţiei Ogilvy Public Relations.
Parte din echipa Ogilvy Public Relations de la începutul acestui an, Oana Radu coordonează activitatea de PR pentru clienţi precum LG Electronics, Friesland Foods, Golf &Country Club, WWF, DuPont, CitiGroup. În decursul activităţii sale Oana a gestionat campanii de PR în cadrul unor agenţii de publicitate multinaţionale, precum şi în cadrul GlaxoSmithKilne unde a făcut parte din echipa de PR Corporate a companiei.
Mărcile şi companiile pentru care a lucrat de-a lungul acestor ani sunt: Coca-Cola, Johnson&Johnson, Bramac, TNT, Electrolux, Adesgo, Selectiv, DaKino Film Festival, GlaxoSmithKline, Ferrero, HeidelbergCement, L"Oreal, Allied Domecq, Auto Italia, Danone, Casino Victoria, McDonald"s, Maybelline.
Licenţiată în Comunicare şi Relaţii Publice la Facultatea de Litere Bucureşti, Oana a început să lucreze încă din facultate în organizaţii non-profit.
În cadrul Ogilvy Public Relations, Claudia Agafiţei gestionează campaniile de PR pentru mărcile Colgate, Palmolive, Ajax, Axion, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Protex ale companiei Colgate - Palmolive şi face parte din echipa de comunicare corporate a Ogilvy Group, echipă careia i s-a alaturat în 2006.
Absolventă a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universităţii Media, Claudia lucrează în PR şi comunicare din 1999, începându-şi cariera în cadrul grupului MediaPRO, unde a înfiinţat departamentul de marketing al diviziei de Home Entertainment (MediaPRO Music si PRO Video). După 5 ani de MediaPRO, a lucrat ca Account Manager în agenţii de PR, gestionând conturi precum: Wella, Londa, Head & Shoulders, Camay /P&G, Adidas şi Oxette.
De curând în echipa Ogilvy Public Relations, Oana Stanoevici gestionează comunicarea mărcilor companiilor LG Electronics şi Friesland Foods. Timp de aproape 10 ani, Oana a fost jurnalist de radio, redactând şi prezentând ştiri pentru unele dintre cele mai importante posturi de radio (Radio Guerrilla, Radio Contact, Radio 21, Radio România International). Nu a ocolit nici televiziunea, unde a lucrat ca editor coordonator pentru emsiunea matinală (Bună dimineaţa, România!) de la Realitatea TV. De asemenea, a colaborat cu trustul de presă Academia Caţavencu, ocupând poziţia de Media Relations Coordinator.
Simona Cojocariu este în prezent Account Executive la Ogilvy Public Relations şi face parte din echipele care gestionează campaniile de public relations pentru clienţi precum LG Electronics, SAP Romania şi WWF, având experienţă în organizarea de conferinţe de presă, evenimente pentru jurnalişti şi oficialităţi, acţiuni de PR blitz şi media relations. Simona este studentă în anul III la Facultatea de Jurnalism şi Ştiintele Comunicării, iar hobby-urile sale sunt echitaţia, beletristica şi călătoriile.
Tatiana Marin s-a alăturat echipei Ogilvy Public Relations la începutul acestui an, unde este implicată în comunicarea mărcilor din portofoliul Colgate-Palmolive. Având studii de specialitate în cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice/ SNSPA, Tatiana a dezvoltat proiecte pentru televiziunea publică la agenţii de consultanţă de marketing şi proiecte de comunicare la Realitatea TV.
Alina Ovesea este studentă în anul III la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice/ SNSPA, fiind la începutul drumului în cariera sa de PR. Alinei îi plac lucrurile ordonate, fotografia, filmele bune şi digitalul.