Noua sticlă "Bergenbier" promovată printr-o campanie semnată "Leo Burnett"

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 26 aprilie 2005

Campania de lansare a noii sticle Bergenbier este realizată de agenţia de publicitate Leo Burnett şi dezvăluie noua identitate a unei mărci puternice susţinută de binecunoscutul slogan "Prietenii ştiu de ce".

Despre modul în care se realizează comunicarea Bergenbier, explică Carmen Călugareanu-Deputy Creative Director: "Brieful sună foarte clar: să comunicăm noua sticlă Bergenbier. Îşi doresc bărbaţii ceva nou, le place schimbarea? Da! Cînd? Tot timpul! Chiar şi în ziua nunţii. Astfel am reuşit să comunicăm un mesaj destul de uzitat în publicitate, într-o manieră nouă". Spotul "Mireasa" a fost produs de Multimedia Est şi regizat de Radu Muntean. Spotul este difuzat din 14 aprilie pe posturi de televiziune şi este susţinut de o campanie în presă, de execuţii outdoor şi POSM.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8074
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2778
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8878
Gram de aur (XAU)Gram de aur420.3419

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb