Compania aeriană naţională TAROM va avea o nouă imagine, o nouă costumaţie a personalului de bord dar şi un nou catering la bord, a declarat ieri noul director al companiei, Ruxandra Brutaru. "TAROM se va concentra pe patru piloni, piaţa internă, prin recâştigarea unor categorii de pasageri, atragerea de venituri din servicii conexe, cum ar fi pachete turistice prin TAROM Tours care să susţină operarea, o imagine nouă şi o reorganizare a procedurilor de management pentru eficientizarea activităţii", a precizat oficialul TAROM. Ruxandra Brutaru a arătat că TAROM trebuie să dezvolte din nou piaţa internă, acolo unde are o poziţie dominantă şi produse ce pot fi diversificate.
"Vrem în continuare să fim cei mai buni pe piaţa internă. Intenţionăm să creştem frecvenţa unor curse, dar şi să introducem curse noi, precum Bucureşti - Constanţa şi Cluj - Constanţa, care se adresează celor care nu vor să piardă mult timp pe autostradă şi vor să-şi petreacă un week-end la mare", a spus directorul TAROM. Compania intenţionează şi creşterea încasărilor din servicii conexe, precum pachetele turistice adresate clienţilor companiei.
Noul director al companiei TAROM a precizat că operatorul îşi propune o creştere a gradului de ocupare a aeronavelor, de la 62% în 2008 la 68% în acest an, dar şi majorarea capacităţii cu 20 la sută prin tarifele accesibile, de circa 24 de euro dus-întors fără taxe pentru cursele interne, şi 50 de euro pentru cursele externe.