Noul hotel din portofoliul Apex Alliance Hotel Management - Moxy Bucharest Old Town, un brand Marriott - se pregăteşte pentru deschiderea din data de 20 iulie, cu o abordare complet nouă a pieţei locale de hoteluri de lifestyle, conform unui comunicat de presă.
Moxy Bucharest Old Town, situat pe strada Doamnei 17-19, în inima Bucureştiului, va oferi 119 camere, revoluţionând experienţa de cazare tradiţională. Moxy oferă un mod nou de a călători, în care accesibilitatea nu înseamnă sacrificarea stilului sau pierderea confortului.
Oaspeţii vor fi primiţi cu check-in la bar, completat cu un cocktail din partea casei. Unul dintre cele mai puternice atuuri ale hotelului este reprezentat de serviciile mobile: oaspeţii pot folosi check-in-ul mobil, o cheie digitală (Siri poate deschide uşa pentru ei) şi chat-ul mobil pentru a discuta cu personalul hotelului oricând şi oriunde.
Elementele de design minimalist ale lobby-ului, combinate cu spaţii comune şi un bar central - inima hotelului, care funcţionează şi ca recepţie - promovează interacţiunea şi distracţia. Lobby-ul are, de asemenea, un video wall de ultimă generaţie şi o zonă 24/7 de Food & Beverage, care oferă o selecţie largă de gustări şi băuturi.
La Moxy, lobby-ul nu este doar pentru aşteptare şi relaxare, ci este conceput pentru a sta cu prietenii sau pentru a avea grijă de afaceri, debordând de energia oaspeţilor în căutare de distracţie.
Zonele de întâlnire oferă scaune ergonomice moderne, pereţi mari pentru scris şi televizoare de 56 inch pentru proiecţii. Camerele nu sunt doar camere - Moxy vă oferă loc pentru a vă juca, cu WiFi rapid gratuit, televizoare cu 49 "şi Netflix peste tot. Camerele au un design minimalist şi funcţional, care se potriveşte perfect nevoilor călătorilor millenials pe care Moxy îi vizează, maximizând utilitatea fiecărui metru pătrat. Investiţia totală în dezvoltarea Moxy Bucharest Old Town se ridică la aproximativ 12,5 milioane EUR.
Gerhard Erasmus, CEO, Apex Alliance Hotel Management, a declarat: "Pentru locaţia noastră din centrul oraşului, am ales brandul pentru millenials, dar nu numai, numit Moxy. Cu Moxy ne adresăm călătorilor tineri, care caută o abordare diferită a cazării şi a serviciilor. Moxy este deja un brand binecunoscut şi apreciat pe alte pieţe din Europa, Asia şi SUA. Oaspeţii noştri sunt independenţi şi au o personalitate puternică, sunt curajoşi şi energici şi caută o experienţă nouă, nu o simplă cazare. Modelul nostru de afaceri se bazează pe o combinaţie de operaţiuni eficiente şi tehnologie de ultimă oră"
Potrivit comunicatului de presă, pentru 2020, hotelul se aşteaptă la o rată de ocupare de 30-35%, mai mică decât prognozele anterioare pandemiei. Hotelul se va deschide cu toate măsurile de siguranţă necesare pentru a oferi oaspeţilor o experienţă sigură: dezinfectarea tuturor spaţiilor publice de mai multe ori pe zi, purtarea echipamentului de protecţie de către angajaţi, utilizarea liftului de către numai o persoană / un cuplu / o familie în acelaşi timp, păstrarea unui interval de 72 de ore înainte de cazarea următorului oaspete în cameră, utilizarea cheii digitale, număr limitat de oaspeţi în sala de fitness şi alte măsuri de precauţie pentru distanţarea socială. Moxy va numi manageri dedicaţi - Health & Safety, Food & Safety şi Wellness & Safety Officers - care vor avea misiunea de a proteja sănătatea oaspeţilor şi de a se asigura că toate măsurile de siguranţă sunt aplicate. Hotelul va fi deschis ca Centru pentru Siguranţa şi Bunăstarea Oaspeţilor, o umbrelă de comunicare a hotelurilor administrate de Apex, datorită numărului mare de măsuri de siguranţă luate.
"Pandemia a afectat în mod clar întreaga industrie a ospitalităţii. În acest moment, facem tot ce putem pentru a fi unul dintre cele mai sigure hoteluri din oraş. Sunt sigur că un brand nou şi inovator precum Moxy, cu o politică de preţuri accesibilă, va avea un mare succes pe piaţa locală, la fel cum s-a întâmplat în alte ţări", spune Gerhard Erasmus.