Heineken a lansat un nou spot prin care va marca şi modificarea sloganului său în "Heineken Meet You There". Spotul Heineken Sampling ilustrează experienţele noi care pot fi cîştigate la o bere Heineken întîlnind diverşi oameni. Cel puţin aceasta este ceea ce se întîmplă în poves-tea trăită de starurile din noul clip. În viziunea regizorului Ulf Johansson, Sampling se articulează pe o serie de personaje care aleg să intre în lumea Heineken unde trăiesc experienţe noi într-o manieră foarte surprinzătoare.
Folosind o abordare vizuală de ultimă oră, susţinută de sound-ul eclectic al trupei The Teddy Bears, spotul îl urmăreşte pe actorul Kyle Davis din momentul în care acesta se decide să intre în lumea Heineken printr-o uşă oarecare, marcată "greenspace". Odată intrat, Kyle îşi găseşte un loc şi, cu o sticlă de Heineken în mînă, se amestecă printre ceilalţi. Nu du-rează mult pînă ce salută cu sticla pe cineva de lîngă el şi începe să împărtăşească "mos-tre" din experienţele celorlalţi. Aceste experienţe merg de la stilul de dans electric b-boy al lui David "Elsewhere" Bernal pînă la mişcările senzuale din şolduri în ritm de samba ale unei frumoase necunoscute. Inspirat de noua experienţă cîştigată, Kyle îşi continuă călătoria prin greenspace, dînd din şolduri în stil de samba, mişcînd din urechi sau unduindu-şi braţele într-un dans robotic, un sampling al experienţelor lui către ceilalţi.
Spotul va fi distribuit în România în versiunile sale de 30 de secunde şi 60 de secunde. Filmarea spotului, care a avut loc în inima zonei de petreceri din Mexico City, a durat trei zile şi, pe timpul filmărilor, au fost consumate peste 500 de sticle de Heineken care i-au ajutat pe cei 258 de actori şi membri ai echipei de filmare să-şi împărtăşească unii altora experienţele.
Spotul Sampling a fost produs de Wieden&Kennedy din Amsterdam şi va fi susţinut prin activităţi de relaţii publice, HoReCa şi prin intermediul Internetului.
Înfiinţată în 1998, Brau Union România SA, liderul pieţei româneşti de bere, este în prezent parte a Grupului Heineken, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume şi grupul cu cea mai răspîndită prezenţă internaţională (peste 170 de tari). Brau Union România deţine 5 unităţi de producţie la Miercurea Ciuc, Haţeg, Constanţa, Craiova şi Bucureşti. Portofoliul de mărci oferit de Brau Union România acoperă toate segmentele pieţei de profil: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi.
•
"Heineken Meet You There" este o sursă de inspiraţie şi, totodată, o invitaţie pe care Heineken o adresează publicului său de a împărtăşi o atitudine pozitivă şi îndrăzneaţă pentru a experimenta ceva nou şi diferit şi să depăşească graniţa existenţei obişnuite de zi cu zi. Acest slogan va fi expresia tuturor elementelor de comunicare a mărcii la nivel global.