Numărul clienţilor Munch a crescut cu aproape 80% în lunile de vară

F.D.
Companii / 29 august

Alexandru Ţurcanu, Country Manager Munch România

Alexandru Ţurcanu, Country Manager Munch România

Munch, aplicaţia care ajută la reducerea risipei alimentare, anunţă că pe perioada celor trei luni de vară, numărul clienţilor a crescut cu aproape 80% comparativ cu lunile anterioare (martie - mai), semn că din ce în ce mai mulţi consumatori au descoperit şi adoptat platforma, contribuind la reducerea risipei alimentare şi economisind bani, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

În această perioadă, Munch a salvat peste 2 tone de mâncare, din care aproape un sfert provine de la restaurante etnice asiatice cu care aplicaţia colaborează.

Clienţii Munch interesaţi de restaurantele etnice

23% dintre clienţii Munch au ales restaurante cu specific oriental, asiatic, indian, nepalez, pakistanez, libanez, srilankez, persan, turcesc şi chinezesc. Felurile de mâncare preferate au fost meniurile complete (specific/vegan/vegetarian), produsele de cofetărie şi patiserie (knafeh/kunefe), kottu (specific Sri Lanka) şi paratha tikka (specific indian-pakistanez).

"Vara aceasta am observat că diversitatea culinară este apreciată de clienţii noştri, care au ales din ce în ce mai des restaurantele cu specific etnic. Prin Munch, nu doar că reuşim să reducem risipa alimentară, dar le oferim şi oportunitatea de a descoperi arome autentice din întreaga lume, la preţuri accesibile", a declarat Alexandru Ţurcanu, Country Manager Munch România.

În ceea ce priveşte mâncarea convenţională, în aceste trei luni de vară, pizza a fost de departe alegerea preferată a clienţilor, ocupând primul loc cu o mare diferenţă faţă de alte feluri de mâncare. Pe locurile următoare s-au clasat meniurile complete (fel principal şi felul doi), deserturile (felii de tort, prăjituri, bezele, knafehuri, tarte, gogoşi), pokeurile (atât cu carne, cât şi vegan) şi burgerii (de vită sau de pui).

De la lansarea oficială pe piaţă, Munch a ajuns la 141 parteneri, 213 locaţii, a salvat peste 3,6 tone de mâncare, iar aplicaţia Munch a fost descărcată de peste 31.500 de ori. Aproximativ 70% dintre clienţi sunt femei, 42% dintre clienţi au între 24-35 de ani, iar cel mai activ sector, atât din punct de vedere al numărului de clienţi, cât şi al numărului de parteneri, este Sectorul 1 din Bucureşti.

Clienţii pot achiziţiona produse alimentare de la restaurantele şi magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 - 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locaţia selectată în intervalul orar afişat.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb