Compania Amway a semnat un contract multianual de reprezentare globală a Nutrilite, prima marcă mondială de vitamine, minerale şi suplimente nutritive, cu fotbalistul Ronaldinho. În cadrul acestui parteneriat, Ronaldinho va fi starul unei campanii multinaţionale de marketing care se va desfăşura în 58 de ţări, de pe şase continente, anunţă un comunicat al companiei. Contractul, cel mai mare din istoria de 74 de ani a mărcii, îl aduce pe Ronaldinho, alături de alţi atleţi de marcă internaţionali care reprezintă Nutrilite - Asafa Powell, recordmanul mondial la alergări pe 100 de metri, Liu Xiang recordmanul mondial la 110 metri garduri şi deţinătoarea recordului american la alergări pe 400 de metri, Sanya Richards.
Ronaldinho va reprezenta exclusiv Nutrilite la categoria vitaminelor, mineralelor, suplimentelor nutritive şi a proteinelor. "Totul are sens pentru mine, pentru că amândoi credem că fiecare ar trebui să profite de tot ceea ce natura ne oferă", a spus Ronaldinho.
"Ronaldinho nu este doar foarte potrivit pentru a reprezenta marca Nutrilite, el se aliniază perfect cu valorile companiei noastre. Este partenerul de echipă perfect: participă cu plăcere la tot ceea ce face, ajutându-şi totodată şi colegii să devină mai buni ", a declarat Candace Matthews, Chief Marketing Officer.
O dimensiune importantă a acestui parteneriat, constă în desemnarea lui Ronaldinho ca purtător de cuvânt Nutrilite pentru campania pentru copii Amway One by One. Pentru fiecare gol pe care îl va da Ronaldinho, Nutrilite va face o donaţie către programul Amway One by One în fiecare dintre cele 58 de ţări în care Amway este prezentă. "De-a lungul carierei mele am fost un puternic susţinător al copiilor. Mulţumită Nutrilite, fiecare gol pe care îl voi înscrie în următorii trei ani va aduce beneficii copiilor cu probleme", a mai spus Ronaldinho.
Ronaldinho a câştigat de două ori trofeul FIFA "Cel mai bun jucător al anului" (2004, 2005), trofeul "Fotbalistul european al anului" (2005) şi premiul FIFPro de "Jucător mondial al anului" (2005, 2006).
Marca Nutrilite este lider mondial pe piaţa vitaminelor, mineralelor şi suplimentelor nutritive (potrivit vânzărilor din 2006). Compania, dedicată controlului total al calităţii concentratelor sale din plante de-a lungul întregului proces productiv, este singurul producător mondial de vitamine şi minerale care creşte, cultivă şi procesează plante în propriile sale ferme organice certificate. Fermele Nutrilite sunt localizate în California, Washington, Mexic şi Brazilia.
Amway este unul dintre liderii globali ai pieţei de peste 80 de miliarde de dolari de vânzări directe, comercializează, în sistem multi-level-marketing, produse pe diverse segmente: "Sănătate" - suplimente alimentare cu conţinut de vitamine şi minerale (Nutrilite), produse de uz casnic (iCook, eSpring); "Frumuseţe" - produse cosmetice pentru îngrijirea tenului şi machiaj, produse de îngrijire personală (gamele Artistry, Eddie Funkhouser, Satinique, Protique, Tolsom şi Body Series), parfumuri (Ancestry, Quixotic, Wistful, Opportune, Sun Dapples), produse pentru igiena orală (Glister); "Îngrijirea Locuinţei" - (SA8, L.O.C, Dish Drops).