Tinerii îmbrăcaţi în prosoape, care au inundat de curînd magazinele Billa din toată ţara, nu sunt ieşiţi de sub duşuri; sunt promoterii care se ocupă de acţiunea de sampling "Nestea ice tea", acţiune coordonată de Draft pentru compania Coca-Cola.
O băutură racoritoare din categoria "ready to drink ice tea", "Nestea" te face să te simţi proaspăt, relaxat şi înviorat în acelaşi timp.
"Am vrut să ilustrăm cît mai simplu, mai mult printr-o stare decît printr-un discurs, senzaţia pe care ţi-o dă Nestea; aşa ne-a venit ideea să o asociem cu experienţa unui duş într-o zi toridă de vară", a declarat Răzvan Dumitrescu, Managing Director Draft România.
Desfăşurată la nivel naţional în perioada iunie - august, în marile centre comerciale (Billa, Carrefour, Cora, Gima), baruri şi restaurante, benzinării, diverse locuri publice şi pe litoral, acţiunea de sampling "Nestea" urmăreşte să ofere consumatorilor ocazia de a încerca gustul răcoritor şi delicios al acestui ice tea şi de a intra în lumea "Nestea".