Compania "Ursus Breweries", subsidiara a SABMiller plc, lansează o nouă sticlă, de culoare verde, cu o nouă etichetă, pentru berea Ursus Premium. "Cu acelaşi gust, dar cu o nouă sticlă de culoare verde, Ursus Premium răspunde recentelor modificări ale comportamentelor de consum şi viitoarelor evoluţii ale pieţei generate de aderarea la Uniunea Europeană, aducînd un nou design de calitate, modern şi atractiv", a declarat Cezar Dumitru, senior brand manager Ursus.
Spotul TV a noului look URSUS, care va fi difuzat de la începutul lunii iulie, a fost conceput de agenţia de publicitate "Publicis" şi a fost realizat de casa de producţii Multimedia Est. Filmările au avut ca locaţie Marea Roşie, localitatea El Sheikh din Egipt, Podişul Dobrogei şi un lac din nordul Capitalei. Suma investită în producţia spotului este de aproximativ 150 mii de euro. Conceptul de creaţie al spotului "Evoluţie" este "întotdeauna cauţi ceva mai bun, care să îţi placă mai mult".
Investiţia suportată de companie în campania de lansare şi comunicare a noului ambalaj este de 4 milioane de euro.
"Ursus Breweries" este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească cu o cotă totală de piaţă anuală estimată la 22%. Compania deţine în acest moment patru fabrici de bere, cu o capacitate totală de peste 3 milioane de hectolitri şi 1.300 de angajaţi. Mărcile Ursus Breweries sunt Ursus, Ti-mişorea-na, Ciucaş, Stejar, Pe-roni Azzurro şi Pilsner Urquell.