Cu ocazia participării la târgul Indagra Food, Ocean Fish a anunţat lansarea a două game de produse în cadrul fabricii din Afumaţi, conform unui comunicat al Ocean Fish remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Astfel, Ocean Fish a lansat o gamă de creveţi prefierţi proaspeţi ambalaţi în atmosferă modificată (MAP), pachete cu gramaje ce variază între 200 şi 300 de grame şi cu termen de valabilitate între 7 şi 10 zile, completându-şi portofoliul de produse.
"Pentru a fi cât mai aproape de clienţii noştri, am lansat această Gamă de creveţi prefierţi proaspeţi. A fost pasul firesc pe care trebuia să îl facem, ca urmare a faptului că suntem lider de piaţă şi în segmentul fructelor de mare / crustaceelor. Cu ajutorul partenerilor noştri din Vietnam şi Ecuador, am reuşit anul acesta să lansăm acest proiect, pe care l-am schiţat de foarte mult timp. Feedbackurile primite de la clienţi au fost îmbucurătoare - acum oricine poate cumpăra din magazin creveţi delicioşi, gata de consum. Ne bucurăm să vă împărtăşim faptul că suntem într-un stadiu avansat în ceea ce priveşte dezvoltarea acestei game şi pentru alte tipuri de fructe de mare", a declarat Alesea Brînzilă, Import & Branding Director Ocean Fish, membru al Bordului Directorial.
Un alt proiect în care s-a implicat Ocean Fish a fost noua gamă de produse dedicată copiilor cu vârsta de peste trei ani, Ocean Fish KIDS, ce îi au ca ambasadori pe Somonelu' Pancho & Clasa lui.
"Fabrica Ocean Fish a fost un pionier în introducerea pe piaţa din România a somonului fume şi aceeaşi idee dorim să o cultivăm şi în rândul copiilor. De aceea, în prezent, dezvoltăm şi alte produse adresate copiilor, tocmai pentru a încuraja consumul de peşte în rândul celor mici. Am fost motivaţi să adăugăm şi alte produse în această gamă chiar de reacţia copiilor, care a fost neaşteptată şi încurajatoare. Până la finalul anului 2019, ne dorim să completăm gama pentru copii cu alte produse, precum figurinele din peşte şi burgerul din peşte. Somonelu' Pancho & Clasa lui este proiectul meu de suflet. Am dorit de foarte mult timp să venim pe piaţă cu un astfel de produs şi anul acesta am reuşit "să îi dăm" viaţă în colaborare cu o talentată pictoriţă. Sunt convinsă că va fi îndrăgit de toţi copiii şi că se vor împrieteni. Fiind Ambasadorul lui Ocean Fish, Pancho va povesti copiilor despre toate beneficiile consumului de peşte. Aceasta este misiunea lui!", a adăugat reprezentantul companiei.
Investiţiile totale în unitatea de producţie din Afumaţi se ridică la aproximativ 20 milioane de euro şi au permis mărirea capacităţii de procesare până la 350 - 500 tone de peşte pe lună (aprox. 5000 tone pe an) prin extinderea depozitului şi centrului de procesare peşte proaspăt, preparate din peşte şi peşte congelat.