Ogilvy România a câştigat titlul de "Agency of the Year" în cadrul celei de-a unsprezecea ediţii a Festivalul de publicitate Golden Hammer 2010. Golden Hammer este principalul festival de publicitate organizat în regiunea Baltică, ce recunoaşte şi premiază creativitatea, inovaţia şi excelenţa în advertising, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Lucrarea câştigătoare a categoriei Print a fost "The Big Turn Off" realizată de Ogilvy pentru WWF, lucrare ce a obţinut atât Gold, cât şi Grand Prix-ul acestei categorii. Totodată, lucrarea neconvenţională "Punch Machine" realizată pentru acelaşi client WWF a fost recompensată cu Silver în categoria Outdoor. Ambele execuţii sunt parte a campaniei de promovare a manifestărilor Earth Hour în România - o iniţiativă ce a devenit un fenomen global în lupta împotriva schimbărilor climatice.
"Agency of the Year la Golden Hammer Awards reprezintă certificarea eforturilor şi a dedicaţiei agenţiei noastre pentru excelenţă creativă. Este rezultatul preocupării în această direcţie pe toate disciplinele şi competenţele Grupului Ogilvy, în convingerea că acest lucru este crucial pentru brandurile pe care le reprezentăm", a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.