OgilvyAction lansează în România Last Mile Analytics

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 28 septembrie 2007

OgilvyAction a lansat în această toamnă un set de instrumente şi servicii unice de planning strategic, grupate sub numele de "Last Mile Analytics", care conferă agenţiei o identitate clară şi diferenţiatoare, vizibilă şi în noua înfăţişare a site-ului global www.ogilvyaction.com.

Într-o lume în care mediile de comunicare se fragmentează, iar indivizii sunt copleşiti de multitudinea produselor şi alegerilor care li se oferă, să câştigi în zona denumită "The Last Mile" devine critic pentru succesul unei afaceri. Noile instrumente de analiză şi planning strategic lansate de OgilvyAction oferă baza pentru a înţelege momentele critice în care se formează deciziile de cumpărare şi pentru a genera idei care intervin exact în acele momente, în mod eficient şi măsurabil.

"Pentru Grupul Ogilvy, în egală măsură la nivel internaţional şi local, The Last Mile a devenit un concept de importanţă strategică. The Last Mile este zona în care se face trecerea de la atitudine la acţiune. Lumea perfectă pentru marketeri, în care consumatorul vede reclama TV şi merge în magazin să cumpere produsul, nu (mai) există. Realitatea este mult diferită. Există mai multe puncte critice în decizie - de la recomandarea prietenilor sau a barmanului (pentru o băutură), la mesajul şi senzaţia pe care le dau o anumită promoţie sau modul de prezentare în magazin. Înţelegând ce este cu adevărat important pe parcursul mental al consumatorului către decizia de cumpărare şi, apoi, influenţându-i comportamentul în momentele cheie în care îşi stabileşte decizia (de cele mai multe ori iraţional şi inconştient), putem să influenţăm decisiv atitudinea faţă de marcă şi să transformăm atitudinea în acţiune. La aceasta ne referim când spunem că OgilvyAction ajută marcile să câştige pe ultima milă (The Last Mile.). Şi indiferent de produs sau serviciu, de la electronice la băuturi, de la servicii financiare la produse de larg consum, fiecare categorie, fiecare marcă are o proprie ultimă milă iar câştigul pe această distanţă este critic pentru succesul afacerii", declară Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

În viziunea OgilvyAction, o idee de succes este o "minge roşie". De aceea, OgilvyAction a ales "mingea roşie" ca simbol pentru a ilustra poziţionarea şi serviciile agenţiei. "Mingea roşie este o metaforă simplă pentru ceea ce facem pentru clienţii noştri pe parcursul The Last Mile. Creăm idei care fac oamenii să observe o marcă, să se joace cu ea, să o dea mai departe şi să o îmbrăţişeze. Dacă plasezi o minge roşie într-o mulţime de oameni sau într-un magazin ceva se întâmplă. Oamenii se opresc. Devin curioşi. Ating mingea. Îi face să zâmbească. Îşi amintesc de ea. Îşi schimbă comportamentul obişnuit. Ştim pentru că am făcut exact aceasta şi am surprins totul într-un film. Noi creăm experienţe de-a lungul traseului spre cumpărare care opresc oamenii din mersul lor şi schimbă felul în care acţionează. Transformăm consumatorii în clienţi interesaţi şi clienţii interesaţi în cumpărători", explică Rick Roth, Worldwide CEO al OgilvyAction.

Noile instrumente de analiză şi planning "Last Mile Analytics" reprezintă pentru OgilvyAction la nivel global şi pentru biroul său din România un mod de a se diferenţia şi de a-şi întări poziţia de agenţie leader în serviciile de activare de brand, shopper şi trade marketing.

Lansarea "Last Mile Analytics" are loc după ce, la începutul acestui an, grupul internaţional Ogilvy a anunţat gruparea agenţiilor sale specializate în activare sub numele OgilvyAction. La acel moment, aceasta a implicat în România redenumirea agenţiei 141 (deja parte din grupul Ogilvy din 2005) în OgilvyAction.

OgilvyAction este reţeaua globală de servicii de brand activation a Ogilvy Group, oferind o expertiză puternică în promoţional, trade şi shopper marketing, comunicare şi activare la punctul de vânzare, entertainment & sponsorship marketing. OgilvyAction este prezentă în România din 1997 şi a funcţionat până în ianuarie 2007 sub numele 141, servind în prezent, cu peste 40 de oameni în echipa locală, companii ca British American Tobacco, Unilever, Brau Union, Coca-Cola HBC, Sollers PPD (Diageo) şi Orange.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb