OMO, detergent produs şi comercializat de Unilever în toată lumea, lansează în România campania care revoluţionează comunicarea pe piaţa detergenţilor şi mentalitatea consumatorilor - "Murdărirea este bună". Potrivit psihologilor, teama părinţilor de a-şi lăsa copiii să îşi murdărească hăinuţele duce la descurajarea jocului în aer liber şi împiedică manifestarea creativităţii asociate descoperirilor pe care copiii nu le pot face decît interacţionînd cu elementele naturii.
Prin campania - Murdărirea este bună - detergentul OMO promite mamelor să cureţe hainele pe care copiii lor le murdăresc în timp ce cresc şi descoperă.
Noul concept OMO este vizibil şi pe noul ambalaj. Produs la fabrica de detergenţi Unilever din Ploieşti noul OMO automat este disponibil în cutii de 600 de grame şi în pungi între 1,5 şi 9 kilograme.
Cu o investiţie de peste 90 de milioane de euro, Unilever este unul dintre cei mai mari investitori străini în România. Unilever produce bunuri de larg consum, branduri precum Knorr, Delma, Rama, Dero, Dove, Rexona şi Axe sînt cunoscute consumatorilor români. Unilever are în România 3 fabrici şi a avut în anul 2004 o cifră de afaceri de 93 milioane de euro.