OMV face un nou pas şi duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în şapte ţări - România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia şi Austria, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei.
Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea şi stilul de viaţă sustenabile devin o realitate pentru toată lumea.
Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B şi B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de staţii de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienţi în fiecare zi. Noua identitate va fi implementată şi în reţeaua de staţii electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani. Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identităţi de brand va începe cu website-ul Grupului OMV şi va continua cu aplicaţia OMV MyStation, care deserveşte peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală şi de Est, informează compania.
Potrivit comunicatului, "În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilităţii. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm şi să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare şi aşteptările clienţilor, oferind o gamă de soluţii inovatoare, sustenabile şi digitale. Noua noastră identitate corporativă şi sloganul "Forward for Good" subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare şi atitudinea orientată spre viitor" - a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administraţie OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.
Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcţia OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili şi energie, ancorat în sustenabilitate şi circularitate. Simbolul menţine mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mişcarea şi progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine. Culorile noii identităţi de marcă menţin referinţa clară la originile şi istoria brandului OMV. Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice şi oferă o fundaţie de brand modernă, orientată spre viitor şi adaptată mediului digital de astăzi, arată datele companiei.