OPPO a anunţat astăzi că devine partener oficial al UEFA pentru mai multe competiţii gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League şi finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane, conform unui comunicat de presă.
"Suntem încântaţi să colaborăm cu UEFA şi să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului în timpul competiţiilor", declară William Liu, Preşedinte Global Marketing, OPPO.
Potrivit sursei citate, OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenţia momentele importante care se petrec în joc şi în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte şi să împărtăşească întâmplări esenţiale de la turneele din 2022-23 şi 2023-24.
Poziţionarea UEFA Champions League "Best of the Best" se aliniază cu poziţionarea OPPO "Inspiration Ahead", care întruchipează determinarea mărcii în lupta pentru evoluţie.
Parteneriatul va pune în valoare terminalele OPPO, seriile Find şi Reno, precum şi produsele OPPO IoT noi şi viitoare, cum ar fi căştile şi un nou smartwatch al producătorului.
Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon şi Roland Garros, dar este şi partener global al Consiliului Internaţional de Cricket (ICC), se mai arată în comunicat.
1. e slab
(mesaj trimis de anonim în data de 18.07.2022, 20:51)
am testat oppo este sub xiaomi si huawei
pe vremuri priveam la UEFA Champions League si vedeam full de reclame la Hisense
asa ca am pus "botul crezand ca este calitate" si am cumparat un tv si un telefon
ambele au ajuns dupa 2 ani deseuri