Orange România a lansat serviciile Orange WebShop şi Orange WebCare prin care oferă posibilitatea utilizatorilor de a cumpăra produse online şi a-şi administra propriul cont direct prin internet. Prin serviciul Orange WebShop clienţii au posibilitatea de a cumpăra online telefoane, accesorii, produse promoţionale sau produse PrePay. Serviciul este disponibil abonaţilor operatorului mobil, utilizatorilor PrePay, dar şi celor care nu au ales încă serviciile Orange. Abonaţii Orange au însă avantajul de a acumula puncte (prin programul Orange Thank You) cu care pot achita chiar integral produsele cumpărate.
Prin serviciul Orange WebCare, utilizatorii au posibilitatea să-şi administreze singuri contul, să-şi modifice planul tarifar, pot să-şi activeze opţiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reîncarca un cont PrePay, pot afla informaţii despre factură şi costurile suplimentare sau pot plăti abonamentul şi optiunile activate cu punctele Thank You acumulate. Utilizatorii cartelelor Orange Prepay îşi pot schimba planul tarifar şi pot afla informaţii despre creditul disponibil. Serviciile pot fi accesate gratuit de pe www.orange.ro. Richard Moat, Director Executiv Orange România, menţionează: "Cu Orange WebCare, Orange WebShop şi SelfCare, clienţii Orange economisesc timp, pot sa afle informaţiile referitoare la contul lor simplu şi rapid sau pot cumpăra un telefon fără să mearga la magazin, acesta fiind livrat prin curier. Clientii au acces la Orange WebShop şi Orange WebCare gratuit, 7 zile pe săptămînă, 24 de ore din 24, astfel încît oricînd au nevoie, în orice loc şi în orice situaţie pot modifica cum şi cînd doresc serviciile pe care le folosesc şi pot achizitiona produse Orange."