Orange România a anunţat marţi că, începând de la 1 iulie, reduce tarifele standard pentru traficul de date în roaming şi oferă un cost unic de 4 EUR/MB în toate reţelele din Uniunea Europeană şi Elveţia.
De asemenea, operatorul de telefonie mobilă a anunţat reducerea tarifelor pentru opţiunile Orange Travel Data Monthly şi BlackBerry Roaming. Pentru opţiuniea Orange Travel Data Monthly tarifele au fost reduse la la 0,75 euro/MB, în timp ce abonamentul pentru serviciul BlackBerry Roaming a fost redus la jumătate, respectiv 12 euro pe lună.
"Portofoliul Orange Travel oferă clienţilor tarife accesibile pentru toate serviciile de roaming şi oferte cu pachete de date incluse care asigură o mai mare predictibilitate privind consumul şi un control mai bun al costurilor. Dorim să punem la dispoziţia clienţilor noştri care călătoresc în afara ţării oferte pentru transferul de date în roaming, atractive atât pentru cei care au nevoie de acces frecvent la e-mail şi internet mobil cât şi pentru cei care le folosesc ocazional", declară Irina Pană, Wholesales, International & Regulatory Affairs Manager la Orange România.
Orange a anunţat şi lansarea unei noi opţiuni de roaming care include 2 MB pentru trafic de date în Uniunea Europeană şi Elveţia pentru o taxă de activare de doi euro. Operatorul de telefonie mobilă a redus de la 15 iunie tarifele de roaming vor beneficia de o reducere de până la 30%, tariful pentru apelurile iniţiate fiind de 0,43 euro/minut, cel pentru apelurile primite de 0,19 euro/minut, iar cel pentru mesajele scrise trimise de 0,11 euro.
Orange este lider de piaţă în România cu 10.118.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 183,5 de milioane de clienţi pe cinci continente.
În anul 2008, Orange România a avut venituri de 1,31 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o majorare cu 6,2% pe bază comparativă faţă de valoarea veniturilor la sfârşitul anului 2007. În primul trimestru al anului 2009, Orange România a înregistrat venituri de 264 milioane de euro. Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 103 unităţi şi aproximativ 1.000 de magazine partenere în toată ţara.
Principalii concurenţi ai operatorului de telefonie mobilă sunt Vodafone, Cosmote, Zapp