În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 235,5 milioane de euro, în creştere cu 6,5% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă . La 31 martie 2016, Orange România avea 10.009.000 clienţi, din care 48,2% abonaţi şi 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay, ponderea în creştere a abonaţilor confirmând tendinţa de adopţie a acestui tip de servicii.
Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonaţi, cu o creştere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei a ajuns 1,8 milioane, în creştere cu 11% faţă de sfârşitul lui 2015.
În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat faţă de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori în aceeaşi perioadă, această evoluţie fiind susţinută şi de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Peste 60% dintre clienţi au optat acum pentru o tabletă 4G. Numărul de clienţi care folosesc serviciul Apel 4G a avut o evoluţie foarte bună, datorită calităţii superioare a apelului. Astfel, faţă de media zilnică din ultima perioadă a anului trecut s-a înregistrat în 2016 o creştere de 76% a clienţilor care folosesc Apelul 4G.
În primul trimestru s-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că ponderea clienţilor care preferă să achiziţioneze telefoane inteligente a crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce priveşte ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârşit de prim trimestru 2016, 75% erau dispozitive compatibile 4G, faţă de primul trimestru 2015 când ponderea telefoanelor 4G era de 50%.
În prezent, reţeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populaţia totală şi 96,2% din populaţia urbană a României. Acoperirea 4G+ este în continuă creştere, cu 13 oraşe în prezent şi, în martie, am lansat demo-ul de triple carrier, pentru viteze de download de până la 375 Mbps, în 4 magazine de tip smart stores din Bucureşti, Iaşi şi Cluj.