Grupul hotelier Orbis a înregistrat o creştere cu 3,1% a veniturilor, până la 168 milioane euro, în 2014 faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat al companiei. Prezent şi pe piaţa locală, grupul a avut şi o creştere de 34,7% a profitului net în perioada analizată.
Gilles Clavie, preşedintele şi directorul executiv al companiei, a declarat: "Am terminat anul 2014 în forţă, cu un impuls solid pentru întreaga afacere şi cu o îmbunătăţire a indicatorilor operaţionali şi financiari. Ne-am concentrat activitatea pe extinderea reţelei hoteliere, beneficiind de mediul economic favorabil şi de revenirea înregistrată la nivel global".
Extinderea şi consolidarea poziţiei Orbis în industria hotelieră din Europa de Est a fost asigurată şi de acordul semnat cu Accor, acţionarul strategic al grupului. În urma tranzacţiei, Orbis a achiziţionat de la Accor o reţea de 38 de hoteluri operaţionale şi a devenit unicul licenţiator al tuturor mărcilor Accor deţinute în 16 ţări din regiune. În prezent, Orbis deţine peste 100 de hoteluri care funcţionează în Europa de Est.
Industria hotelieră locală este una dintre pieţele cheie ale regiunii Europei Centrale şi de Est, reprezentând un element important în strategia de dezvoltare a grupului hotelier Orbis, ne-a declarat recent Gilles Clavie.
Într-un interviu acordat ziarului BURSA, domnia sa a precizat că piaţa hotelieră de la noi are un potenţial ridicat şi reprezintă o bună oportunitate pentru investiţii: "Ne dorim să avem o prezenţă consistentă în România în cel mai scurt timp". Gilles Clavie susţine că ţara noastră înregistrează o creştere sănătoasă a Produsului Intern Brut, ceea ce determină Orbis să continue dezvoltările pe plan local.