P&G vrea să renunţe la Duracell şi la jumătate din mărcile pe care le deţine

E.D.
Companii / 24 octombrie 2014

Procter & Gamble a anunţat astăzi că vrea să vândă afacerea cu baterii Duracell, cel mai probabil prin transpunerea acesteia într-o companie de sine stătătoare, în vederea focusării pe braduri cu creşteri mai rapide, transmite Reuters.

P&G a anunţat, în august, că vrea să renunţe la nu mai puţin de 100 de mărci din cele aproape 200 pe care le controlează, în următorii doi ani. Duracell, liderul mondial în sectorul bateriilor, a fost considerat de la început a fi printre afacerile care ar putea fi vândute. Analiştii se aşteaptă ca P&G să vândă, de asemenea, brandurile Fab şi Tojan, Perma Sharp şi Fekkai.

Procter & Gamble a cumpărat marca Duracell în 2005, la pachet cu Gillete, într-o tranzacţie gigant de 53 de miliarde de dolari.

Prin renunţarea la mai bine de jumătate dintre mărcile sale, Procter & Gamble doreşte o revenire, după ce profitul companiei a scăzut, în trimestrul al treilea al acestui an, la 1,9 miliarde de dolari faţă de 3 miliarde, anul trecut.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7792
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2704
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8884
Gram de aur (XAU)Gram de aur422.7614

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb