"Panasonic" România a atins, în perioada ianuarie-august 2007, o cotă de 32% din piaţa autohtonă a plasmelor şi estimează o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro pentru anul în curs, a declarat, vineri, managerul de marketing al companiei Bogdan Gheorghiu.
Numărul de plasme vândute de Panasonic România în 2006 s-a ridicat la 16.000 de unităţi, iar pentru anul 2007, vânzările de plasme şi LCD-uri se vor cifra între 150.000-180.000 de unităţi, a declarat Gheorghiu.
Pentru anul fiscal următor, 1 aprilie 2007-31 martie 2008, compania estimează şi o majorare a cifrei de afaceri de până la 50 de milioane de euro. Pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2007, cifra de afaceri a depăşit cu 2,31%, estimările de 45 milioane de euro, ajungând la 46,043 milioane de euro.
Compania a lansat, vineri, o nouă serie de plasme şi LCD-uri full-HD. Gama include modelele cu plasmă: TH-65PY700, TH-58PY700, TH-50PY70, TH-42PY70 şi LCD full-HD TX-37LZ70. Modelele prezintă o rezoluţie mai bună, culori mai clare şi o perioadă de viaţă mai lungă.
Panasonic face parte din concernul Matsushita Electric Industrial cu sediul la Osaka, Japonia. Vânzările înregistrate de companie în anul fiscal încheiat la 31 martie 2006 au fost de 76.02 miliarde de dolari US. Acţiunile companiei Matsushita sunt listate la bursele din Tokyo, Osaka, Nagoya, New York (NYSE:MC), Euronext Amsterdam şi Frankfurt.