Panasonic România urmăreşte să obţină, în anul financiar aprilie 2007-martie 2008, o cifră de afaceri de 50 milioane euro, de la 46 milioane euro în anul financiar anterior, şi ţinteşte o cotă de piaţă până la locul întâi la vânzările de camere foto, a declarat managerul de marketing al companiei, Bogdan Gheorghiu care nu a precizat, însă, care este cota de piaţă a companiei în acest moment.
Bogdan Gheorghiu a menţionat că, în urma lansării acestei game, compania urmăreşte o creştere cu 30% a vânzărilor, până la finele anului fiscal. "După lansarea gamei din primăvară, vânzările noastre au crescut cu 30%, în perioada aprilie-septembrie 2007, iar pentru următoarea jumătate de an estimăm să păstrăm acelaşi trend în privinţa vânzărilor, după lansarea noii game".
Oficialul Panasonic România a refuzat să precizeze valoarea absolută a vânzărilor.
Cifra de afaceri a Panasonic România pentru anul financiar încheiat la 31 martie 2007 a depăşit cu 2,31%, estimările de 45 milioane de euro, ajungând la 46,043 milioane de euro. Reprezentanţii companiei estimau, la începutul anului financiar 2007-2008, o creştere a cifrei de afaceri pe fondul cererii crescute de echipamente electronice, în special a televizoarelor cu plasmă şi LCD. Panasonic se află pe piaţa din România din anul 1991.