Compania Pegas scade cu 15 procente preţurile tuturor bicicletelor. Reprezentanţii producătorului român continuă în acest fel campania de protecţie a mediului înconjurător şi de susţinere a sănătăţii prin mişcare.
Mihai Chipcia, director de vânzări Pegas, afirmă: "Creşterea continuă a numărului de automobile şi lipsa de investiţii în infrastructura ţării au dus la aglomeraţie. Petrecem prea mult timp în trafic, inhalăm prea multe gaze poluante, facem prea puţină mişcare. Sunt doar câteva dintre motivele pentru care compania noastră încearcă în mod constant să se adapteze la climatul socio-economic şi cererii la nivel naţional, prin preţuri mai bune şi locaţii cât mai accesibile", conform unui comunicat de presă remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Dacă anul trecut compania a lansat o hartă a traseelor frecventate în mod deosebit de biciclişti, pentru a facilita crearea de piste dedicate acestora, 2019 se va axa mai mult pe iniţiativele educaţionale. "Vom avea evenimente cu traineri ce vor învăţa copiii să meargă pe biciclete şi mecanici specializaţi, ce vor împărtăşi abilităţile de a întreţine şi repara o bicicletă. De asemenea, vom lărgi considerabil gama de produse, astfel încât orice om, de orice vârstă, să găsească un mijloc de deplasare pe gustul său şi ecologic în acelaşi timp", mai afirmă Mihai Chipcia.