Magazinele PENNY au fost echipate corespunzător pentru preluarea deşeurilor incluse în sistem, în parteneriat cu TOMRA şi RVM Systems, în reţea fiind disponibile 6 modele de aparate, adaptate fiecărui magazin, câte 3 realizate de fiecare furnizor partener. În acelaşi timp, toate deschiderile noi de magazine includ din acest an echipamentele necesare colectării ambalajelor din plastic, sticlă sau metal, necesare funcţionării Sistemului Garanţie-Returnare, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Toate magazinele PENNY sunt pregătite pentru introducerea Sistemului Garanţie-Returnare în România, astfel încât cetăţenii să poată aduce ambalajele la oricare dintre magazinele noastre. Am investit 21.2 milioane de euro în echipamentele RVM - Reverse Vending Machine, precum şi în infrastructura necesară amplasării echipamentelor pentru operare (containere, cablări, conexiuni, supraveghere etc.). De asemenea, ne-am instruit colegii pentru a putea oferi sprijinul necesar clienţilor care utilizează echipamentele pentru prima dată. Ne încurajăm şi pe această cale clienţii să aducă ambalajele din plastic, sticlă sau metal în magazinele PENNY pentru reciclare. Lansarea Sistemului Garanţie-Returnare este un pas necesar pentru educaţia naţională privind sustenabilitatea şi responsabilitatea faţă de mediu", a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România
În luna noiembrie PENNY România a lansat cel de-al şaselea raport de sustenabilitate aferent anului 2022, ce reflectă activitatea companiei şi analizează impactul de mediu, economic şi social pe care aceasta îl generează. Prin iniţiativele sale sustenabile şi angajamentul faţă de comunitate, PENNY România îşi doreşte să arate că un model de afacere sustenabil poate aduce beneficii atât mediului înconjurător, cât şi comunităţilor locale.