PENNY a lansat SuporteRO, prima marcă proprie dedicată suporterilor

A.V.
Companii / 23 iunie 2021

Daniel Gross, CEO PENNY România

Daniel Gross, CEO PENNY România

SuporteRO va avea 70 de produse până la finalul anului 2021

PENNY România a lansat, astăzi, SuporteRO - prima marcă proprie realizată în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal (FRF), şi platforma de comunicare "Fotbalul ne uneşte", continuând astfel angajamentul faţă de fotbalul autohton.

Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat: "Fotbalul ne uneşte, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Ne-am luat un angajament acum şase ani şi ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în ţară, de echipele noastre şi ale Federaţiei, reprezintă un moment istoric nu numai pentru PENNY şi FRF, ci, mai ales, pentru fanii fotbalului".

La rândul său, Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, a afirmat: "Este o zi foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm că avem alături un partener care ne susţine în tot ceea ce facem. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundaţie sustenabilă. SuporteRO este primul brand pe care ne punem amprenta şi suntem mândri că am reuşit să facem acest lucru alături de PENNY România".

SuporteRO oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) şi snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din ţară. Oferta mai include şapte specialităţi din carne proaspătă pentru grătar şi două marinade, dedicate sezonului de grătar.

SuporteRO va cuprinde 70 de produse până la finalul anului curent, urmând să acopere şi alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive etc.

Marek Dolezal, COO PENNY România, a declarat: "Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogăţim această gamă de produse şi să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România".

PENNY şi Federaţia Română de Fotbal au încheiat noul contract de sponsorizare la începutul anului curent, iar parteneriatul se va derula cel puţin până la finele lui 2024. Parteneriatul PENNY-FRF a început în 2015.

Retailer-ul PENNY este un concept al grupului german REWE. În prezent, reţeaua PENNY România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă formată din peste 5.300 de angajaţi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb