PENNY îşi continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în Sărmaşu, judeţul Mureş, şi în Sălişte, judeţul Sibiu, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, magazinul PENNY din oraşul Sărmaşu, de pe Str. Teilor, nr 1, are o suprafaţă de vânzare de 856.45 mp. Acesta dispune de 39 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilităţi. Echipa noului magazin este formată din 16 persoane.
Designul noilor magazine este modern şi primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Până în 2029, PENNY îşi propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, PENNY a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiaşi, judeţul Dolj.
PENNY a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construieşte în prezent. Demersul exemplar la nivel european al discounterului PENNY a fost demarat în urmă cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a înregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul PENNY Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul şi Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.
Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiaşi este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obţinut este unul excepţional Outstanding - 92,89%. Ca urmare a unei investiţii de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcţionalităţi, care îl fac prietenos cu mediul, arată sursa citată.
Toate magazinele din reţeaua PENNY vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare şi îmbunătăţire a sustenabilităţii magazinelor. Totodată, planurile de întreţinere şi de investiţii în timp vor fi analizate şi din punct de vedere a impactului asupra sustenabilităţii magazinelor în relaţie cu comunităţile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit şi natural, se precizează în comunicat.