Integrisoft Solutions, furnizor de aplicaţii software cu experienţă de peste 20 ani în administraţia publică locală, anunţă organizarea conferinţei naţionale cu tema "Digitalizarea fluxurilor de lucru în administraţia publică locală", conform unui comunicat de presă remis redacţiei. La eveniment au participat peste 80 de persoane, factori de decizie din primării şi alte instituţii publice. Evenimentul a avut loc la Sinaia, în perioada 2-4 august 2021 şi în cele două zile au fost prezentate modele de bună practică existente deja în anumite instituţii, iar participanţii au fost instruiţi în adoptarea celor mai bune soluţii digitale de interacţiune între instituţie şi cetăţeni.
Conferinţa a reunit primari, vice-primari, directori IT, inspectori de taxe şi impozite, funcţionari cheie din instituţii răspândite în toate zonele din România. Printre zonele reprezentate se numără: Bucureşti, Bacău, Buzău, Botoşani, Dolj, Gorj, Tulcea, Braşov, etc. Principalele subiecte de dezbatere au fost soluţiile de Document Management, Registratură online, aplicaţie mobilă de comunicare cu cetăţenii şi aplicaţie mobilă de management în interiorul instituţiei (indicatori de performanţă).
Subiectele de discuţie au inclus detalierea funcţionalităţilor unor soluţii digitale de document management cum ar fi Avansis.Documente avansis.documente - Integrisoft, o soluţie de comunicare online cu cetăţenii - Avansis Online Avansis ONLINE - Primăria Digitală (primaria-digitala.ro) şi o aplicaţie mobilă folosită în relaţia cetăţean instituţie, dar şi pentru a monitoriza indicatorii de performanţă stabiliţi în cadrul instituţiei, notează sursa citată.
"Participanţii au avut acces la informaţii despre paşii care trebuie urmaţi pentru a elimina cozile de la ghişeu şi a optimiza resursele instituţiei, au descoperit cum îşi pot creşte gradul de încasare şi în acelaşi timp să reducă evaziunea fiscală, dar şi cum să creeze un mediu mai atractiv pentru investiţii în zonele de unde proveneau. Mă bucur mult că am reuşit să stârnim interesul autorităţilor locale din atât de multe zone ale României şi că ne-am atins obiectivul de a aduna oameni cheie cu putere de decizie, care să facă schimb de experienţă şi să împărtăşească modele de bună practică în digitalizarea instituţiilor", a declarant Alexandru Soare, Director Comercial Integrisoft Solutions.
În legătură cu Registratura Electronică şi Managementul Documentelor s-au detaliat următoarele:
Registratură
-Tipuri de documente care pot fi înregistrate
- Tipuri de registre şi utilitatea lor
- Constituirea dosarelor şi gestionarea conţinutului
Managementul documentelor
- Repartizarea documentelor înregistrate
- Comunicarea interdepartamentală şi activitatea colaborativă
- Fluxuri de lucru predefinite
Arhivare electronică
-Scanarea, ataşarea, stocarea şi utilizarea fişierelor în format electronic
Sistem integrat
- Avansis.Documente, componentă a sistemului integrat Avansis şi importanţa includerii lui în infrastructura curentă
Alte funcţionalităţi indispensabile ale Avansis.Documente, dedicate eficientizării activităţii
Soluţia de comunicare online cu cetăţenii Avansis Online
Registratura online:
- Tipuri de cereri şi documente care pot fi depuse şi obţinute în mediul online
- Prelucrarea cererilor depuse de cetăţeni, de către angajaţii instituţiei
Servicii taxe şi impozite online
- Tipuri de cereri şi documente care pot fi depuse şi obţinute în mediul online
- Prelucrarea cererilor depuse de cetăţeni, de către angajaţii instituţiei
Sistem integrat
- Avansis Online, componentă a sistemului integrat Avansis şi importanţa includerii lui în infrastructura curentă
Alte funcţionalităţi indispensabile ale Avansis Online, dedicate construirii unei relaţii transparente şi de încredere cu cetăţeanul
Aplicaţia mobilă Avansis Mobile cetăţean (AMc)
- Plata obligaţiilor fiscale
-mVerificarea stadiului documentelor depuse la registratura instituţiei
- Mesaje de interes public
- Programări la serviciile administraţiei (cele care lucrează în baza programării)
- Plata taxelor fără debit (disponibil din toamna 2021)
- Obţinere CF (disponibil din toamna 2021)
Aplicaţia mobilă Avansis Mobile instituţie (AMi)
- Centralizator informaţii
- Indicatori de performanta predefiniţi
- Platforma web
- Centralizator informaţii
- Publicare automată informaţii de interes public
La finalul evenimentului, toţi participanţii au primit certificate de participare, care atestă participarea la aceste workshop-uri lucrative, care au ca scop instruirea celor care pot lua decizii în ceea ce priveşte digitalizarea fluxurilor de lucru din instituţiile de care aparţin.