Coletăria.ro, expert în expedierea şi livrarea coletelor, parte a grupului Packeta intră în parteneriat cu platforma eCommerce Gomag şi îşi consolidează, astfel, poziţia pe piaţa de curierat, sprijinind magazinele online să îşi majoreze capacitatea de livrare, atât naţional, cât şi internaţional, conform unui comunicat e presă.
Parteneriatul le oferă celor peste 1600 de magazine online ce folosesc platforma Gomag acces instant la un sistem bazat pe multiple servicii integrate, atât de livrare a coletelor, cât şi de dezvoltare a afacerii online dincolo de graniţele României. În contextul economico-sanitar actual, Coletăria.ro vine în sprijinul magazinelor online, prin condiţii avantajoase de transport şi logistică.
Potrivit comunicatului, coletăria.ro asigură conectarea magazinelor cu marketplace-uri din UE, pentru o extindere rapidă a afacerii online şi oferă, prin reţeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanţă juridică, de înfiinţare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare, metode de plată, traduceri, marketing etc.
"Coletăria.ro avansează în demersul de consolidare a poziţiei pe piaţa de curierat, pentru a deveni unul dintre partenerii strategici ai industriei de comerţ electronic din România. Prin parteneriatul cu platforma Gomag, completăm un ciclu de extindere a serviciilor oferite clienţilor din România, prin intermediul principalelor platforme de comerţ electronic", spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro, menţionând că integrarea cu platforma Gomag a venit ca urmare a cererii magazinelor online din platformă de a beneficia de serviciile Coletăria.ro, în principal fiind vizate expedierile către ţările din Europa.
Cosmin Daraban, CEO Gomag, a declarat: "Ştim cât de importantă este partea de logistică pentru magazinele online, iar în această perioadă, când piaţa de eCommerce cunoaşte un adevărat boom de creştere, prin parteneriatul Gomag - Coletăria.ro, oferim clienţilor noi oportunităţi de dezvoltare".
Decizia se înscrie în strategia Coletăria.ro de dezvoltare şi extindere a canalelor de vânzări, parteneriatele cu platformele de eCommerce asigurând accesul către un segment important de clienţi.